Winter Olympics 2010 Vancouver

Advertisement - register to remove this

jawel, alleen had je hem dan iets eerder moeten openen denk ik.

no offence verder.

Echt jammer van Sven Kramer vanavond. Als je als coach op zo een niveau zo een fout maakt, moet niet kunnen is mijn mening.
 
Je bent zo in jezelf tijdens het schaatsen en hij had ook mooi de buotenbocht.. Op zon moment vertrouw je je coach volledig na al die jaren training. Dus imo vind ik dat wel echt een mega fout van kemkes.. Hoewel het natuurlijk van Kramer ook een fout is!
 
Kramer wist zelf ook dat hijnde buitenbaan in moest, maar als je dan je trainer passeert, en hij letterlijk "binnenbaan!" dan vertrouw je daar gewoon blind op denk ik.

Al met al wel erg jammer, hij had die Lee zeker van #1 gestoten.
 
Ahh oke,....

Echt stom, zoals er bij het commentaar achteraf werd gezegd, dat bart nog nooit had nagedacht of hij de binnen- of de buitenbocht moest nemen.

Maarja, tis gebeurd.

Goede drive om over 4 jaar te knallen iig!
 
Ja het is inderdaad gewoon jammer, Kramer lag duidelijk gewoon op koers om de buitenbocht te nemen.
We kunnen het er oneindig lang over hebben, het is gebeurd.
Heel erg jammer.

Vanochtend nog ff finalerit van ski-cross gezien, dat blijft toch vet om naar te kijken zeg :)
 
De coach van Kramer.

Maar wat dacht je van het bobslee team dan, bocht 13.. de 50-50 bocht, waar dus heel veel sleeërs uit zijn gevallen.
 
Ook echt slecht trouwens van die italiaan, een uur voor de race afzeggen..

Die wou een grote afgang bespaard blijven denk ik, op de 5k (waar hij titelhouder was) werd ie ook compleet kapot gereden. Mooiste was door Skobrev, die werd naar Italië gehaald om Fabris te helpen met de training zodat Fabris zn titel kon prolongeren maar werd ff compleet kapot gereden door diezelfde Skobrev :D!
 
Back
Top