Windscherm Turbho RB-50

Advertisement - register to remove this

En als ik je nog een tip mag geven , na een jaar een hoog windscherm te hebben gehad en diverse producten te hebben gekocht van spuitspul tot een plakschermpje wat het water eraf zou laten lopen , het windscherm een stuk afgezaagd , dit gedaan om het gevaarlijke niet kunnen kijken door het scherm met regen. Als ik het vooruit had geweten had ik een laag scherm gekocht. Beschermt nu evengoed een stuk en belangrijker het zicht blijft goed .
Bescherm ook je meters als hij in de zon staat , de wijzers smelten door de weerkaatsing. Is bij mijn benzine meter gebeurd , ik heb er nu een klepje boven gemaakt.
 
@trabiarie,
Zelf rijd ik zonder scherm dus heb hier geen ervaring mee.
Kan me jouw verhaal wel goed voorstellen.

@B Bouwer,
Zou, als je toch kiest voor een hoog scherm, geen "smoke" nemen.
Hier kan je problemen krijgen als je in het donker rijdt.
Je kan er namelijk dan niet goed doorheen kijken.
 
Ik heb 1x een scooter gekocht die er al een windscherm op had zitten. Was een originele piaggio.

Had dat ding er zo snel mogelijk af gehaald, extreem irritant om een tiental redenen.
Wil je het wat warmer hebben kan je beter een extra trui aantrekken ofzo
 
En als ik je nog een tip mag geven , na een jaar een hoog windscherm te hebben gehad en diverse producten te hebben gekocht van spuitspul tot een plakschermpje wat het water eraf zou laten lopen , het windscherm een stuk afgezaagd , dit gedaan om het gevaarlijke niet kunnen kijken door het scherm met regen. Als ik het vooruit had geweten had ik een laag scherm gekocht. Beschermt nu evengoed een stuk en belangrijker het zicht blijft goed .
Bescherm ook je meters als hij in de zon staat , de wijzers smelten door de weerkaatsing. Is bij mijn benzine meter gebeurd , ik heb er nu een klepje boven gemaakt.

Heb ook een hoog scherm en ervaar idd slecht zicht bij regen, vooral in het donker.
Krijg je bij een korter scherm niet de regenspetters op het visier van je helm en heb je dus evengoed slecht zicht?
 
Snelle Edje : Dat is wel het geval , maar die veeg ik makkelijker schoon als het windscherm waar je of helemaal omheen moet , of stilstaan en dan schoonmaken. Voor dat doel had ik een kleine wisser aangeschaft , maar is dweilen met de kraan open. Ben tevreden nu ik het scherm ingekort heb.
 
Back
Top