This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Windscherm/spiegel onderdeel gezocht!

britt1993

New Member
Hallo,

Ik heb een La Souris Vespelini S scooter met windscherm. Nu was de spiegel opeens afgebroken. Heeft iemand enig idee waar ik dit onderdeel kan vinden/kopen?

Ik ben al langs de winkel geweest van La Souris maar ze verkopen dit windscherm niet meer. Ik vind het een beetje zonde om een hele nieuwe erop te zetten.

2 staafjes oud ijzer hoef ik niks voor te hebben, hoguit verzendkosten, ophalen daarintegen reken ik niks voor. alleen is het kijken er tot nu toe nog bij ingeschoten

Elke auto garage/metaalbewerker moet dit heel simpel na kunnen maken. Stelt echt helemaal niets voor dit.

Welke omgeving kom je vandaan?

Hi Rene,

Thanks voor het zoeken! Ben alleen bang dat dit niet is wat ik zoek. Ik heb echt dat tussenstukje ijzer met 3 gaten erin nodig die aan de scooter bevestigd zit en aan het windscherm. Dat lijkt hier niet op te zitten?

Groetjes

deze komen aan de bouten van je spiegels en dan elke steun heeft 2 boutjes in het scherm. dan zitten de speigels gewoon op orginele plaats