This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

wil meer pk,s(heb r nu 15,2)

Niet zo dramatisch?
Het ligt duidelijk niet aan wie eraan zit, geloof me.
Die wand is gewoon echt klote als je met zulk geweld er mee aan de haal gaat, helaas (nog steeds?) een feit met de Hebo's.

Originally posted by Patrick
[offtopic]

In de 2001 catalogus van Hebo stond hij als Hebo Racing 2/3. Is nu al tijden Hebo Racing 2 hoor

[/offtopic]

Sorry..loop beetje achter dan

Originally posted by Bart Nrg Mc2

Zelf heb ik een RII, en ik denk dat het tot nu toe de vetste productiepijp is voor Piaggio...

Ik weet dat het een mening is..maar ben het er niet mee eens. Wij hebben de HR3 en de Speed2000 getest op een Speed cilinder, en de 2000 vertoonde dacht ik ietsjes meer topvermogen, alleen had de HR3 daarentegen weer wat meer koppen (scheelde overigens helemaal nix hoor). Voor de zekerheid wacht ik ff op een bevestiging van Joor

Overrange set kopen, krijg je het vermogen ook nog op de weg...

Verder een andere uitlaat, binnenrotor en carb, in die volgorde.

Originally posted by Bart Nrg Mc2
Robbie houdt z'n Manston heel, en Arne ook in het verleden... Typisch dat de Minarelli's kapot lopen

Volgens mij is die van ruben ook heel gebleven
en tja IST rijdt 1 want per meeting eruit :S

idd ik ben ook van mening dat de Team2000 een zeeeer brute pijp is. Zou liever ene team2000 nemen omdat het ding zo verrekte mooi is

Pronkje toch....HRII das pofferdikkie de tweede keer

mischien een kartcarb... zelf geen ervaring me @ scoots maar ik heb verhalen gehoord van mensen die er toch 2pk aan vooruit gegaan zijn...

Originally posted by Patrick
Bartus, das nog geen cilinderwand! De beste verneuken wel eens een zuiger..

Jup, mijn eerste gila zuiger is gisteren ook overleden in samenwerking met tino Lekker belangrijk..

ja die uitlaat dumpen roelof, maareuh, had je al eens een hr2 onder je nrg gehad? Want bij mij paste dat ding toen niet weetje nog!

en, leer eens normaal typen man

ik spreek je laters

tim

Originally posted by Tim
ja die uitlaat dumpen roelof, maareuh, had je al eens een hr2 onder je nrg gehad? Want bij mij paste dat ding toen niet weetje nog!

Voor zo ver ik het weet, ben jij ook het enige geval

hey

hey ik wil ni moeilijk doen maar ik haal ongetuned zie hier onder ff gekopieerd dus je kan wel meer uit die nrg halen

ik wil hem bij projecten maar lukt ni

Race scooter BMB / ZIP SP HEBO-SCOOTERMANIA / Tuned by VRC.
---------------------------------------------------------------------------------

Driver : Tim Van Donderen Team : Thunder Racing
------------------------------------------------------------

Binnengekomen : 12.8 pk !

1° Tuningbeurt (dag1) : 17.6 / 17.8 Pk (meeste runs) 1 x 18.2

Follow Set up :
-----------------
Hebo Manston (Origineel !)
Hebo Sp III (bwj 02)
Hebo Vario NG + Orig. Voorplaat
Originele Achterpoulies 128mm
Koppeling Hebo Type R
Ontsteking Binnenrotor Analoog.
19mm Carbu Dellorto

Komt Nog op :
----------------
Achterpoulies 128 of 134mm
Ontsteking Digital PVL-VRC
Jet Carbu VRC
Airbox
en !!??
Manston Tuned by VRC.

Eindresultaat : 19pk / maar gaan voor 20Pk.
Testbank klopt !! 200%

Hebben al enkele ondervonden !!

zie runs op http://www.scooterbase.net/scoot.php?ID=9648