Wie moet 27okt nog meer op Lelystad rijden?

Originally posted by zip#19
het was euhmmm...........nat. Ik vond het wel gezellig todat ze zeiden dat de verderre planning niet meer doorging:( Ze vonden het te onveilig, het was al de hele dag hetzelfde weer en 's ochtends kon het wel maarja, er komt vast nog wel een keer:rolleyes:

Ik hoop dat ik dan nog wel mee mag doen, ik ben dan 19.
Die man zei wel dat iedereen die er aanwezig was dan ook uitgenodigd zou worden. Dus afwachten maar...
 
De sobw was gewoon een opvulling voor de 125 cc junior cup. En de weer omstandig heden waren de heledag het zelften. Dus er was geen reden om het aftelassen, want de helledag waaide en regende het al. maarja de KNMV last het gewoon af, omdat die 125cc ( Kinderen ) niet kunnen rijden ( ze kunnen niet eens op de grond staan met hun machine8P ) En rijden konden ze ook al niet.|(


Hopelijk is de volgende KNMV training meer suc6 als deze:#
 
Originally posted by Kerbinos

Hopelijk is de volgende KNMV training meer suc6 als deze:#

Het zal toch wel:rolleyes: Maarja, het was ook een kennismaking voor die kleine kinderen met die 125cc enzo. Ik vind niet dat het moet kunnen, met 12 jaar op zo'n ding, er kon er een geneens met z'n voeten bij de grond, moest opgevangen worden als hij stopte8P . Ennuh midden op de baan scheef gaan staan als iedereen eraan komt|(
 
En die zien er mooi uit hoor. Volgend jaar ga ik er ook heel wat zien. Maar het was dus niet al te best georganiseerd als ik het goed begrijp. Jammer het is toch een mooi initiatief van de KNMV(SOBW). Alleen vind ik het toch jammer dat de kinderen van boven de 18 niet mee mogen spelen
 
Originally posted by BART#21
En die zien er mooi uit hoor. Volgend jaar ga ik er ook heel wat zien. Maar het was dus niet al te best georganiseerd als ik het goed begrijp. Jammer het is toch een mooi initiatief van de KNMV(SOBW). Alleen vind ik het toch jammer dat de kinderen van boven de 18 niet mee mogen spelen

Opzich vond ik het wel goed georganiseerd.
We kregen van te voren te horen wat wie die dag gingen doen en er was ook wat persoonlijke aandacht.
Alleen wel jammer dat ze het afgelast hadden.
Ik wou best nog wel even die proefstart doen en die remoefenignen. Als je in de regen raced moet je toch ook remmen...
 
De organisatie was idd wel goed verder. Maar als je de hele dag al rijd in hetzelfde weer en ze lassen het op de helft van de dag af is het een beetje krom maarja.... En we zouden eigenlijk ff wat leuks gaan doen: Sprinten:p en dan zeggen ze dat het niet doorgaat...beetje jammer
 
Back
Top