This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wie kent mij nog van jaren geleden???

Originally posted by Sjoerd
Daniel kansloos hoor dat je tussen al die gekken hier weer gaat lopen posten Maja ik spreek je nog wel af en toe is op msn hehe snel weer meeten op trance nrg? 8P

Sjoerd, volgens Daan hou jij er best een leuk vriendin op na?

He Naad lul man!! Je bent wel een stuk populairder ineens.
Waarom kom je toch steeds een stukje dichterbij me wonen vraag ik me af?

Wahid> ik heb dat wijf overigens al ondertussen paar keer gedopt

Ties> met lauw bier gooien roelt wel

Veel bekende namen ineens weer
Ik kwam toevallig op dit forum weer terecht omdat me buurjongen hier een spruitstuk van mij te koop had gezet. Toen dacht ik, nog effe verder neuzen

Lelystad 0wnde toen jah, maar ook op truckstop 8 in eindhoven, met die taart op de smeris gooien
En daarna met sugadaddy eten gooien in de mac

Originally posted by Daanje
maar ook op truckstop 8 in eindhoven, met die taart op de smeris gooien

Dat was daniel (dvd) toch die gooide he ? Iedereen was zo weg Ik ging met Bart en een paar andere naar de mac, daarna toch nog even terug naar het meeting terrein, en hoppa, omsingeld door minimaal 7 politie auto's

Gelukkig kwamen ze in vrede

Wat een nostalgische gevoelens opeens. Vond het trouwens echt niet kunnen dat je de inhoud die vuilniszak op het McDonalds terrein verspreidde en er daarna stiekem vandoor ging.

Hehe zelfs ik kan je naam nog wel herinneren... heb vroeger ook VEEL op scooterz.nl gezeten. Toen heb ik alleen nooit een account aangemaakt 8P

Hey Daan, ik heb je toen nog eens wat kappen voor je X8R verkocht ist niet? Dat is inderdaad lang geleden. Het ga je goed!