wie heeft richtlijn voor rollen op sr2000/yasR/multivar

Hi,

Yup, mijn vraag is dus :


Heeft iemand een richtlijn voor op hoeveel gram ik ongeveer moet gaan zitten. Std. onbegrensde sr2000 scoot/YasR/mulivar sport.( Ik weet het, het verschilt per scoot. ) maar straks zit ik hier met alle maten rollen van 4 gram tot 7 gram ofzo ;) .
De multivar ( sport bij scootparts bij malossi site mhr (vreemd) )
is lichter geloof ik,zodat er weer ietsje zwaardere rollen in moeten. Zo zat het toch?
En hoeveel moet de sproeier ong. omhoog?

Alvast bedankt!
 
Advertisement - register to remove this

Rollen: vrij zwaar, 6gr ofzo,misschien nog wel zwaarder

Hoe kom jij nou toch heel de tijd bij van die zware rollen, dat beveel jij altijd aan? Mijn ervaringen met multivar zijn heel anders op morini. Ik denk eerder aan drukveer Malossi Wit en rond de 5 gram rollen.
 
Originally posted by Raki
Hoe kom jij nou toch heel de tijd bij van die zware rollen, dat beveel jij altijd aan? Mijn ervaringen met multivar zijn heel anders op morini. Ik denk eerder aan drukveer Malossi Wit en rond de 5 gram rollen.

Me broertje heeft een tijdje een SR2000 gehad, en met een samba + multivar, liep ie echt voor geen meter met 5gr en goude polini, echt gigantisch overtoeren. Vandaar dat ik zwaardere rollen aanbeveel. :)
 
ik heb ook even een 50cc en een yas r en hebo vario
maar ook een 17.5 mm carbu en ik heb een sproeier 90 (die had ik in mijn 12 mm ook zitten)
en rollers moet je testen tussen de 2 en de 5 gram ik heb ze vrij licht dan trekt hij echt heftig alleen top iets lager
 
Originally posted by BOBYDIGITAL
ik heb ook even een 50cc (sr 2000) en een yas r en hebo vario
maar ook een 17.5 mm carbu en ik heb een sproeier 90 (die had ik in mijn 12 mm ook zitten)
en rollers moet je testen tussen de 2 en de 5 gram ik heb ze vrij licht dan trekt hij echt heftig alleen top iets lager
 
Originally posted by BOBYDIGITAL
ik heb ook even een 50cc en een yas r en hebo vario
maar ook een 17.5 mm carbu en ik heb een sproeier 90 (die had ik in mijn 12 mm ook zitten)
en rollers moet je testen tussen de 2 en de 5 gram ik heb ze vrij licht dan trekt hij echt heftig alleen top iets lager

Aarz jij hebt een Hebo vario .. die gebruiken lichtere rollen dan multivar geloof ik.

En ga jij maar lekker 2 gram gebruiken :rolleyes: ... laatste zin slaat ook nergens op btw :D
 
Originally posted by BOBYDIGITAL
ik heb ook even een 50cc en een yas r en hebo vario
maar ook een 17.5 mm carbu en ik heb een sproeier 90 (die had ik in mijn 12 mm ook zitten)
en rollers moet je testen tussen de 2 en de 5 gram ik heb ze vrij licht dan trekt hij echt heftig alleen top iets lager

Moet je es rollen van een kilo proberen, als je dan een knal hoort is dat niet je scooter, maar dan ga je door de geluidsbarriere.
 
Back
Top