fendo
SYM Symphony ST 50
Ik heb een Kymco Dink 50 4-takt. Deze is standaard en heeft alleen 5,7 gr rolletjes en sproeier 90. Met 5 gr rolletjes leek het of hij op topsnelheid teveel toeren bleef maken.Zonder wind en op een heel lang stuk rijd ik 66 km/u op de teller. Dit is 55 km op de GPS.
Als ik tegenwind heb of de Beneluxtunnel naar boven ga verlies ik veel toeren en snelheid. Bv. de Benelux als ik beneden ben rijd ik ong. 66 km/u op de teller.
Als ik dan naar boven rijd is de snelheid boven gezakt naar 52 km/u op de teller en de toeren gedaald van 8.200 naar 7.000.
Ik vind dit best veel en vraag mij af of een Malossi Multivar met witte drukveer kan helpen de toeren vast te houden.
Een compleet setje kost rond € 70 dus dat valt mee.
Weet iemand of dit enig nut zal hebben?
Ik wil niet te veel veranderen dus geen 70 cc cylinder, uitlaat, carb enzo.
Als ik tegenwind heb of de Beneluxtunnel naar boven ga verlies ik veel toeren en snelheid. Bv. de Benelux als ik beneden ben rijd ik ong. 66 km/u op de teller.
Als ik dan naar boven rijd is de snelheid boven gezakt naar 52 km/u op de teller en de toeren gedaald van 8.200 naar 7.000.
Ik vind dit best veel en vraag mij af of een Malossi Multivar met witte drukveer kan helpen de toeren vast te houden.
Een compleet setje kost rond € 70 dus dat valt mee.
Weet iemand of dit enig nut zal hebben?
Ik wil niet te veel veranderen dus geen 70 cc cylinder, uitlaat, carb enzo.