This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

wie heeft er de kleurcodes van een aerox gp1

bakkeske

Well-Known Member
wie heeft er de kleurcodes van het grijs van een aerox gp1, yamaha wil me de kleurcode niet geven en me dealer heeft ook al een paar keer gevraagd maar ja, hij kreeg ze ook al niet, wie kan me helpen

waarschijnlijk heeft hij de kappen niet en wil hij die kleuren zelf gaan spuiten. heb ik dat goed??
ik vind het wel erg kinderachtig als ze je die kleurcode niet willen geven.

Of het nu lullig is weet ik nog niet zo.
Dingen moeten tegenwoordig gewoon auteursrechtelijk beveiligd worden. net zoals bij coca cola geven ze niet het hele recept (alles op 1 ding na hebben ze vrij gegeven). En bij microsoft geven ze de broncode niet vrij. En nu hiermee de kleurcode.

Dat is allemaal om concurentie tegen te gaan.

maar even ontopic:
Er van uitgaande, dat je je kappen opnieuw wil spuiten in de originele kleur, of één kap bij wil laten spuiten als de rest van je kappen.

Wat je dan moet doen, is naar een bouwmarkt (formido heeft het iig) gaan, en vragen of ze een scanapparaat hebben voor kleuren.
Wij hebben zo'n kastje en als je die tegen een materiaal aanhoud, maak hij "een foto" en geeft in het display de kleurcode weer. Staat ook een + / - of ++ / -- bij of helemaal niets. Heeft te maken met of de kleur afwijkt van de originele en hoeveel.

Misschien dat dat help, anders zal je echt iemand moeten zoeken met dezelfde kleur.

Ja zon kastje is mooi maar ik denk zelf dat het niet voor metallic kleuren is (als het een metallic kleur is) zijn een beetje prijzig, maar bij ons komen ze ook vaak in de winkel om een kleurtje bij een scooter te zoeken, 1 op de 10 keer lukt het terwijl we 5000 staaltje hebben, maar het zijn vaak aparte kleuren waar ook nog is een speciale ondergronds kleur bij is, maar probeer het eens bij een yamaha motordealer.

ik heb die kappe wel hoor. ik heb anderhalf jaar geleje een aerox gp1 gekocht maar ben een paar keer gevalle enzo ma nu wil ik tog die kappen opniew spuiten.

bij de yamaha motordealer lukt het ook niet dat is juist het probleem. die vieslappen van yamaha wille de kleurcodes gewoon niet vrijgeven, van het rood niet, en van het metallic grijs niet.