Wie gaan er naar Italia Zandvoort??

Ossje

Well-Known Member
Yo mensen,

Jaja..volgend weekend is het dan weer zover. Dan is Italia Zandvoort op het circuit. Wie gaat daar heen?? Of is al eerder geweest? En want vond je er toen van??

Ik ga sowieso er naar toe. Me pa is sponsor, dus dan is het wel te begrijpen waarom. Kan dan ook overal komen :p Van Pitlane tot Paddock en de Skyboxen :~ :~ *D

Last edited:
Advertisement - register to remove this

Ben er 2 jaar terug geweest, was best leuk. Maar vind de Marlboro masters veel leuker dus denk dat ik daar alleen naartoe ga. Italia a Zandvoort is denk weer hetzelfde telkens.

Ik zou eerst met de pa van m'n gf met de ferrari 348tb gaan maar me ma heeft me voor iets anders ingeschreven wat ik niet meer kan afzeggen :'( Best wel balen.. maarja dan maar volgend jaar... maak ff een paar toffe pics voor me ossje ;)

Ja, heb je miss wel gelijk in. Al vind ik de Marlboro Masters ook vaak hetzelfde. Maar dat is ook wel leuk.

Ik ga dan vrijdag naar zandvoort, dan is namelijk de FIAT dag (werkt me pa). Gaan mensen met hun opgefokte Stilo's, of andere Fiats, rondjes rijden op het circuit tussen de Ferrari's. Word wel lachen denks.

::edit:: zal zeker pics maken daar en dan hier posten ::edit::

Ossje said:
Ja, heb je miss wel gelijk in. Al vind ik de Marlboro Masters ook vaak hetzelfde. Maar dat is ook wel leuk.

Maar @ Marlboro Masters heb je al die raceklasses en die motoren ook en 2 jaar terug ook paar DTM wagens :) Mja, bij beide evenementen verveelde ik me niet hoor ;)

Ik ben er ook :D wij zijn vertegen woordigd met 3x 155 :) en 2 daarvan zullen tijdens vrij rijden ff wat rubber op het circuit neerleggen :P De 2 die rijden staan bij de SCARB stand. Stichting Club Alfa Romeo Bezitters
in actie met onze oude circuit velgen
wij.jpg

ciao arjan

Ben de afgelopen 3 jaar geweest :D dit jaar niet, valt net voor m'n proefwerk week :(

Anders kon ik onze stilo eens op et circuit testen (A)

Zoooo, ben net terug van Zandvoort. Was echt super vet :# Waren geen races ofso, maar trainingen van de 360 Modena's en 147 GTA. Lekker in de pitlane lopen en die Ferrari's van heel dicht bij aan schouwen... En dat geluid..HEERLIJK :# :# Heb wel wat vette foto's gemaakt, die zal ik binnenkort posten.

Verder was er de hele middag de Demo dag van Fiat, dus iedereen lekker met zijn Stilo crossen op het circuit. Ze waren lang niet allemaal standaard meer die auto's. Morgen en zondag zullen er weer Ferrari's en Lamborghini's te zien zijn...maar voor een dag als vandaag mag ik niet klagen wat ik heb gezien.
Nogmaals foto's komen binnenkort

Plannen zijn gewijzigd :W ik ga dus wel *D en zal te herkennen zijn aan een witte polo met dit logo er op:
ferrari%20logo.jpg

ik sta bij de stand van de ferrari verhuur van me gf's pa ;)
heb er zin in :P +ralf+

Back