This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wheelie filmpje/pictures topic #2

Status
Not open for further replies.
Hahah maat, lijkt me toch logisch?
Als je voorband nou snel op ging terwijl je alleen maar op je achterwiel rijdt, zou ik toch even naar een expert gaan, of naar de "record book" belle ofzow
 
Ik kap er dus tijdelijk mee...

Mijn andere project scooter komt maar niet af en dit is mijn enigste vervoer. Ik verkoop mijn project scooter straks als hij op zijn wielen staat. Ook wil ik mijn stunt scooter verkopen. Yamaha Aerox. Wheeliebar er op en een neos tank in de buddy gebouwd.

Maar naar de zomer vakantie koop ik weer wat nieuws Wat dat is zien jullie dan wel.

Ga nu maar een Honda MB kopen of zo, die ik voor dagelijks vervoer ga gebruiken....
 
Vandaag ff m'n scooter goed afgesteld, en ding is weer heerlijk fel nu. Als ik tijdens het aangrijpen van m'n koppeling een klein beetje aan t stuur ruk, gaat t voorwiel al een stukje de lucht in



Van de zomer maar is proberen of ik t 'echt' wheelien een beetje onder de knie kan krijgen
 
Kerel, ik zeg toch ook dat dit geen echte wheely is, maar gewoon een soort mini powerwheelytje .....
 


ik zou meer dan één vinger bij je achterrem houden. geloof dat de meeste (en ik) 2 vingers doen, maar één is niet genoeg
 
DIKKEEEEE WHEEEEEEEEEEEEEEELIEEEEEEEEE

ik zou meer dan één vinger bij je achterrem houden. geloof dat de meeste (en ik) 2 vingers doen, maar één is niet genoeg

Kijk street_glow, op zulke posts zit ik meer te wachten, daar heb ik wat aan


Ok, ik zal dr voortaan op letten bounzz

Is er trouwens nog een manier om wat makkelijker je voorwiel wat hoger te krijgen?
Ik heb nu nog t gevoel dat als m'n wiel net 40 cm ofzo van de grond is, dat ik al zowat achterover sla 8P
Denk dat ik maar is zonder kappen moet gaan klooien ofzo, ben nu denk ik gewoon te bang om achterover te slaan/te vallen, en m'n kappen te beschadigen
 
Gewoon steeds een stukje verder achterover proberen te wheelyen.
En om hem makkelijk omhoog te krijgen doe ik meestal dmv, terwijl de koppeling aangrijpt trek ik aan het stuur en verplaats ik m'n kontsje naar achter op het zadel( bijna op monoseat).
 
Als je steeds harder en harder gaat moet je hem nog wat hoger gooien. Met je rem hou je hem in evenwicht op de goeie hoogte en hou je hem ook netjes op snelheid. Kwestie van oefenen, oefenen en oefenen. Hoe vaker je oefent hoe meer je durft en dan heb je het zo door
 
it's all about the magic in your fingers :W als je het gevoel heb dat je te ver naar achter gaat MOET je je achterrem gewoon rustig inknijpen...

na een tijdje merk je vanzelf dat dat het nog LANG geen zin heeft om in je rem te knijpen, omdat je wheelies extreem kort zijn.... en zo bouw je het op... langer en langer.. op naar de horizon en daarvoorbij!!!!!!!

zoiets..
 
Gisteren heeft Easy Stuntin een leuk showtje neergezet voor het publiek bij meeting stein! Helaas kregen we niet veel ruimte maar zijn er alsnog een paar leuke tricks neergezet. Fotos van mijn kant zullen vanavond online staan en dan komen ze vast wel in dit topic
 
Sorry The Fox wist niet dat je boos zou worden..

Maar je kan het beste je achterband wat leeg laten lopen, voor meer evenwicht tijdens de wheelie, voor de rest inderdaad ACHTER-REM.. dat is zowat het belangrijkste.
 
Sorry The Fox wist niet dat je boos zou worden..

Maar je kan het beste je achterband wat leeg laten lopen, voor meer evenwicht tijdens de wheelie, voor de rest inderdaad ACHTER-REM.. dat is zowat het belangrijkste.

Haha, niet boos hoor

Meer van: komop zeg, iedereen is er ooit mee begonnen, niemand begint gelijk op easy stuntin niveau

Thnx voor de tips anyway, zal dr na de examens is op gaan oefenen
 
Status
Not open for further replies.