??? What to buy ???

Deathcheater

Well-Known Member
Nuja nu we over enkele maande 16 zijn,wil ik me n scooter aanschaffe.
Eerst wou ik n derbi senda kope,maar dat mocht niet,dan maar voor een 2de hands nitro of aerox gaan,maarjah dat vertrouwen ze niet,dus willen ze me maar n nieuwe kope.Ook willen ze wachten tot januari,omdat dan met het motosalon,er nieuwe modellen modellen uitkome.Dus weet ik het allemaal ff nimer en vraag ik aan jullie,wat zouden jullie doen in mijn plaats?
zouden de aerox/nitro modellen van 2004 nog veranderen tov 2005?
zo niet,wa zouden jullie kope of doen
 
Advertisement - register to remove this

Yup, Ik rijd met MBK Nitro 2004, ook aan 50 per u naar school, dat van dat hoogtoerig is complete ONZIN(ben ook belg, woon in oostende, jij?). MBK nitro is volledig zelfde als Yamaha Nitro
ik heb rood en zwart, maar 1 iets klotig aan en dat is dat je hem NOG niet kunt elektronisch( legaal) afstellen!(dat komt) . mijne trekt tamelijk goed met malossi MHR replica, polini drukveer, rollen 4 gram. PUNT ! :d:d
 
dvstje said:
Yup, Ik rijd met MBK Nitro 2004, ook aan 50 per u naar school, dat van dat hoogtoerig is complete ONZIN(ben ook belg, woon in oostende, jij?). MBK nitro is volledig zelfde als Yamaha Nitro
ik heb rood en zwart, maar 1 iets klotig aan en dat is dat je hem NOG niet kunt elektronisch( legaal) afstellen!(dat komt) . mijne trekt tamelijk goed met malossi MHR replica, polini drukveer, rollen 4 gram. PUNT ! :d:d

Wat is een Yamaha Nitro dan?
En haal lekker een 2dehandse SR oid uit 2000 voor 800, haal er al het plezier mogelijk uit, en de rest lekker op je bank houden.
 
een aerox is een zeer fijne scooter mits je niet te lang bent, ik ben zelf 1,80 meter maar vrienden van mij die 1,90 zijn die hebben al een probleem met sturen.
als er een scooter is waar je veel optische spullen voor kan kopen is het wel voor de aerox, merken als bcd,tnt, mtkt, kiesler kunnen je rox veranderen tot een racer.
het verschil tussen een nitro en een aerox is alleen de kleursamenstelling, dus koop dan wat het goedkoopst is, wil je echt nog een beetj egaan opvoeren neem dan een mina of pia blok, rijd gewoon het lekkerst, denk is aan een runnertje of een nieuwe sr met pia blok, zijn leuke scoots met een leuk blokje, van dna moet je houden en is wat krampachtig in sturen vink zelf, ben je het eenmaal gewend dan is het een top apparaat. mijn voorkeur gaat uit naar een aerox, ik rijd al jaren met veel plezier met mn rox, ik heb er al twee gehad, en ik ben er zeer over te spreken.

mvg tim

Gato member
 
maximalistixx said:
het verschil tussen een nitro en een aerox is alleen de kleursamenstelling, dus

vind bij beiden alle2 de kleuren wat tegenvallen,de mooiste vindk ik bij mbk de wit met blauwe en bij aerox de zwarte,ik had ook al gedacht aan een jaguar racing,maar is da groen van 2004 nu zo licht of ziet da maar zo in de boekjes?
want de kleure heb ik int echt nog ni gezien,alleen maar in de boekjes :|
en kan maar moeillijk men nieuwe kappe afschure en spuite he,daarzouden men ouders niet echt blij mee zijn zo ;)
 
ik begin steeds meer te twijfele,een nieuwe aerox is wel jammer om dan helemaal optisch te style,plus dat het nog veel duurder is ook.alleen tergt het motorisch gedeelte me wat,een 2dehandsscoot is minder betrouwbaar,je weet niet wat er mee is uitgestoken...
 
Back
Top