??? What to buy ???

Deathcheater

Well-Known Member
Nuja nu we over enkele maande 16 zijn,wil ik me n scooter aanschaffe.
Eerst wou ik n derbi senda kope,maar dat mocht niet,dan maar voor een 2de hands nitro of aerox gaan,maarjah dat vertrouwen ze niet,dus willen ze me maar n nieuwe kope.Ook willen ze wachten tot januari,omdat dan met het motosalon,er nieuwe modellen modellen uitkome.Dus weet ik het allemaal ff nimer en vraag ik aan jullie,wat zouden jullie doen in mijn plaats?
zouden de aerox/nitro modellen van 2004 nog veranderen tov 2005?
zo niet,wa zouden jullie kope of doen
 
Advertisement - register to remove this

Qua motorisch zou ik alleen n andere uitlaat wille steke,ik ga meer voor het tunen van het uiterlijk nl.het is om alle dage naar ut school te rije enja,kans op gepakt te worde is wel groot en da willek me ni riskere!Ma men bedoeling is om in het begin nog ni zoveel te verandere,tege grote vakance kank vakantiejob doen,en da geld dan in me scoot steke
 
Als ik jou was zou ik een Hyosung Rush kopen, en de 1300 euro die je overhoud lekker op de spaarkas houden. Verspil je geld niet aan een te dure scooter, het is nergens voor nodig.
Wil je niet voor lul rijden (want ja met een Rush maak je nou eenmaal geen vrienden he) koop dan een kwalitatief zeer goede Kymco voor 500 euro meer.
 
voor optic style moet je zeker richting een aerox gaan denken omdat half nederland daar op rijd is er heel veel "leuk" uiterlijk verander spul voor te krijgen.

onderander veel van BCD/TNT
 
ik zou toch niet voor een aerox of nitro gaan , als je dan optisch wil tunen .nl. iedereen heeft een getunede rox . Ga dan eerder voor een andere scoot en doe er iets creatiefs mee . ;)
 
zenith98 said:
...omdat half nederland daar op rijd...

....is het aan jou de taak om een originelere keuze te maken. Er zijn heus scooters die groter, degelijker en comfortabeler zijn voor veel minder geld! En die er ook goed uitzien. Maarja daar staat geen "yamaha" op...
 
maar hoeveel valt er nu dan te besteden?
en betaal jij de scooter of je ouders?
waar gaat jouw voorkeur naar uit?
heb je marktplaats.nl al bekeken en enkele modellen gezien die jouw mooi lijken?
als je een scooter wil kopen, en je wil niet veel geld kwijt zijn, kan je ook kijken of een dealer een goede 2ehands scooter heeft met garantie bijv. scheelt je weer een hoop en houd je nog geld over voor optische tuning...

wij kunnen wel allemaal modellen opnoemen die wij zouden kopen, maarja dat hoeft nog niet voor jou te gelden...
dus kijk rond tussen perso's van scooterbase.net of scooter-freaks.nl en dan zie je wel modellen waarvan je denkt dat je jezelf daarop wel ziet rondtuffen... :)
 
CiRox said:
maar hoeveel valt er nu dan te besteden?
en betaal jij de scooter of je ouders?
waar gaat jouw voorkeur naar uit?

-budget; ong 2500€

-ouders betale wel ja,wij waren ook eerst van plan om een 2dehands scooter te kope,maarja als je 1wil die niet te oud is,dan leg je makkelijk rond de 2000€,leg dan nog wat bij en je hebt een nieuwe scoot dusja
btw het geld dat ik dan verdien met vakantiejob spendeer ik dan aan het tunen van men scoot

-mijn voorkeur gaat uit naar aerox of nitro
 
ga gewoon langs je dealer en kijk daar rond en vraag of je op enkele scooter/mss zelfs schakels.. een rondje mag rijden en dan kom je er vanzelf achter welke je het fijnst vind rijden en of je em mooi vind in het echt..ipv plaatje op internet of in een blad..
Je budget zit je niet in de weg...
 
ben al paar keren bij dealers geweest voor nitro of aerox,de prijs hiervan zou voor aerox r 2500€ zijn en nitro 2200€.Alleen het moeillijke eraan,is kiezen welk van de 2 en welke kleuren dan nog,want ik heb al veel gezien in de boekjes ervan,maar nog niet in het echt :s
schakel vind ik heel erg mooi,maarja ik weet niet of ik 's morgens vroeg veel zin heb om veel te schakelen,en om maar 50 te rijden met een schakel,is het niet echt rijvriendelijk denk ik
 
aerox en nitro zijn volgensmij precies het zelfde ?.. maar als je dan tog moet kiezen kies de goedkoopste van de 2.. want als je hem goed optisch gaat tunen zie je uiteindelijk tog ook geen verschil meer. een aerox kan je optisch gewoon echt super goed ombouwen. Je bent er alleen niet origineel mee. het blok/remmen enz. is bij een aerox trouwens ook erg goed.
Als je origineel wilt zijn moet je gewoon een onbekende goedkope rotscooter kopen en die optisch gaan tunen.
 
crazybond700 said:
moet ook denken aan de eventuele verkoops warde later

daar heb ik idd ook al aan gedacht,een scoot van 2jaar oud is makkelijker te verkopen dan 1 van 4jaar ofzo he.

aerox en nitro is idd gelijk maar waarom toch dat prijsverschil he :s
mss betaal je dan gewoon voor de naam he
 
vraag is ook: wil je origineel zijn? als dat zo is, kijk eens naar een kymco super (9), vind ikzelf er ook nog heel leuk uit zien en elke scooter is optisch te tunen natuurlijk :)

bij aerox en speedfight bv. is het makkelijker omdat er kant en klare onderdelen voor zijn....eerlijkgezegd spoug k van die scooters die allemaal precies hetzelfde zijn,waar half nederland al op rond rijd :)
 
denk da je noh veel moet doen om toch maar origineel te zijn,als het is om dan toch maar door anderen gecopycat te worden!dat origineel blijve is nog zo men zorg niet,hier rijden er nog niet erg veel rond.en als we origineel wille zijn gebruike we niet die kant-en-klare onderdelen en fixe we alles wel zelf ;)
voorlopig wil ik een degelijke en betrouwbare scooter.

btw is het waar dat bij veel roxe als je volgas geeft,dat hij dan in (te) hoge toeren gaat?is dit dan bij alle roxe?kun je daar iets aan doen ofzo ?
 
Back
Top