welke zuiger bij deze cilinder?(met foto)

Status
Not open for further replies.

marcel vti

Well-Known Member
hee ik had dus al een soort gelijke post, de vraag is welke zuiger bij deze cilinder hoort.... het gaat om een athena 70cc voor mina hori, iemand zei toen; op de cilinder staat een nummer en via dat nr kun je de zuiger bestellen.... dus heb ik ff een foto gemakkt van het nr
113305934.jpg

nog een vraagje; stage 6 schijnt hetzelfde te zijn dus dacht ik welke van deze moet erin?
http://www.euroscooters.nl/shop/index.php/cPath/116_345
ik snap er de balle niet van, het exacte nr staat er niet bij, maar loopt het 'tot' of 'vanaf' dat nr?

greetz marcel
 
Advertisement - register to remove this

op de cilinder staat het nummer dat je moet hebben , als je een Athena hebt met ovale uitlaatpoort moet je gewoon de pro zuiger hebben , op de cilinder staat bij jou B ,dan moet je een B zuiger hebben , simpel..
 
melf #50 said:
op de cilinder staat het nummer dat je moet hebben , als je een Athena hebt met ovale uitlaatpoort moet je gewoon de pro zuiger hebben , op de cilinder staat bij jou B ,dan moet je een B zuiger hebben , simpel..
een B zuiger... dat weet ik zover was ik ook maar is trouwens een athena racing (vlinderpoort) maar er staat een nr bij 81000 en als je verder kijkt ook iets van 82000 ofzo iets.. waar gaat dat over dan?
(edit*) spullen zijn besteld dank u
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top