D dave clarke i love techno 29 March 2004 #1 ik vraag mij dus nog altijd af welek uitlaat hé kerels. zal het MHR evolution of bidalot worden vergeet eerst niet op mijn scooter base te kijken als je wilt voor meer info alvorens bedankt greetz yooooooooooo
ik vraag mij dus nog altijd af welek uitlaat hé kerels. zal het MHR evolution of bidalot worden vergeet eerst niet op mijn scooter base te kijken als je wilt voor meer info alvorens bedankt greetz yooooooooooo
Cipher Well-Known Member 29 March 2004 #2 Nu heb jij een vraag... en moet ik naar jouw scooterbase... om jouw te kunnen helpen?!?! Upvote 0 Downvote
D dave clarke i love techno 29 March 2004 #3 joeng gewoon om te kijken wa ik steken en dan mij eventueel te zeggen wa pijp ik mij zou halen Upvote 0 Downvote
DME3 zeg maar Dimitri 29 March 2004 #5 Het gaat waarschijnlijk om een Manston Replica. Op verticaal doet een S2 het wel goed Upvote 0 Downvote
melf #50 Well-Known Member 29 March 2004 #6 Originally posted by dave clarke joeng gewoon om te kijken wa ik steken en dan mij eventueel te zeggen wa pijp ik mij zou halen Click to expand... kan iemand dit vertalen? Upvote 0 Downvote
Originally posted by dave clarke joeng gewoon om te kijken wa ik steken en dan mij eventueel te zeggen wa pijp ik mij zou halen Click to expand... kan iemand dit vertalen?
DME3 zeg maar Dimitri 29 March 2004 #7 Kerel, gewoon om te kijken wat ik onder mijn scooter heb zitten en om mij dan eventueel te zeggen welke uitlaat ik zou moeten halen. Upvote 0 Downvote
Kerel, gewoon om te kijken wat ik onder mijn scooter heb zitten en om mij dan eventueel te zeggen welke uitlaat ik zou moeten halen.
Ronnie Well-Known Member 29 March 2004 #8 Originally posted by DME3 Het gaat waarschijnlijk om een Manston Replica. Op verticaal doet een S2 het wel goed Click to expand... Volgens mij is het gewoon een hebo met ovale poort. En bestaat er wel een manston replica voor mina vert? Upvote 0 Downvote
Originally posted by DME3 Het gaat waarschijnlijk om een Manston Replica. Op verticaal doet een S2 het wel goed Click to expand... Volgens mij is het gewoon een hebo met ovale poort. En bestaat er wel een manston replica voor mina vert?
DME3 zeg maar Dimitri 29 March 2004 #9 Ben er zelf niet echt zeker van, maar dacht dat er wel een Rep. was voor verti. Al denk ik dat die vlinderpoort waarschijnlijker zal zijn Upvote 0 Downvote
Ben er zelf niet echt zeker van, maar dacht dat er wel een Rep. was voor verti. Al denk ik dat die vlinderpoort waarschijnlijker zal zijn
D dave clarke i love techno 29 March 2004 #10 tis ne gewone hebo 70 cc aluminium maar ik ben van plan om iets anders te kopen. maar weet ook nog niet wat zeg eens de beste cilinder voor op minareli verticaal ac sd Upvote 0 Downvote
tis ne gewone hebo 70 cc aluminium maar ik ben van plan om iets anders te kopen. maar weet ook nog niet wat zeg eens de beste cilinder voor op minareli verticaal ac sd
DME3 zeg maar Dimitri 29 March 2004 #11 Malossi MHR is volgens mij de snelste voor vert. Als je deze zou halen, zit je best met de bijhorende pijp Upvote 0 Downvote
Malossi MHR is volgens mij de snelste voor vert. Als je deze zou halen, zit je best met de bijhorende pijp
R Razma Well-Known Member 29 March 2004 #12 agree met DME3... de betaalbare opties zijn Yas R/Bidalot S2 of een for race en er is idd geen replica manston AC mina vertik, maar gewone vlinder racing Upvote 0 Downvote
agree met DME3... de betaalbare opties zijn Yas R/Bidalot S2 of een for race en er is idd geen replica manston AC mina vertik, maar gewone vlinder racing
Unknownscoot Tim 30 March 2004 #13 Originally posted by dave clarke ik vraag mij dus nog altijd af welek uitlaat hé kerels. Click to expand... Kerels...? Niet allemaal hiero hoor dave... Upvote 0 Downvote
Originally posted by dave clarke ik vraag mij dus nog altijd af welek uitlaat hé kerels. Click to expand... Kerels...? Niet allemaal hiero hoor dave...