Welke Yasuni r aerox?

Goededag, ik heb een aerox 2012 met 50cc standaard, Malossi sport vario, Malossi v-snaar, Malossi geel drukveer en witter trekveren. En heb NU een Yasuni Z als uitlaat. Nu heb ik van veel gehoord dat dit eigenlijk echt een ruk uitlaat is. En wil zelf ook overstappen naar iets beters. (Een Yasuni R) maar nu heb je natuurlijk een c10/c16/c21/c30 noem het maar op. En wil overstappen naar een 50cc sport. Dus ook een beetje aan de toekomst van de aerox denken. Wat is beter? Met welke kan ik nu prima mee rijden en met de 50cc sport ook gewoon goed?

Mvg
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Het antwoord is Yasuni R.
Overigens is het voor een leek amper te merken, het verschil in prestatie tussen een R en een Z.

Heb je al eens de zoekfunctie en / of google gebruikt?
 
Even zonder gekheid waarom gebruik je een gele Malossi drukveer die bedoeld is voor een middeltoerige setup
terwijl de setup laagtoerig is?
Je kan beter een witte Malossi drukveer gebruiken ook voor een ´ sport 50 cc´ als deze laagtoerig is.
Bij Malossi is de volgorde zo op Minarelli hori en vert :
Wit = laagtoerig
geel = middeltoerig
rood = hoogtoerig.
Dit geld voor zowel 50 als 70 cc, het gaat puur om de toeren die worden geproduceerd.
Daarom gebruik ik zelf altijd druk en trekveren van Malossi omdat het gewoon simpel werkt,
je neemt de drukveer en trekveertjes van keuze naar je setup en van daar uit kan je de rollen af stellen.

Die gele drukveer in je setup is het wiel opnieuw uit vinden wat iemand niet gaat winnen ,
bij Malossi werken deskundigen die dat allemaal uit hebben gevonden.

De yasuni R is de uitlaat die je zoekt .
 
Last edited:
Even zonder gekheid waarom gebruik je een gele Malossi drukveer die bedoeld is voor een middeltoerige setup
terwijl de setup laagtoerig is?
Je kan beter een witte Malossi drukveer gebruiken ook voor een ´ sport 50 cc´ als deze laagtoerig is.
Bij Malossi is de volgorde zo op Minarelli hori en vert :
Wit = laagtoerig
geel = middeltoerig
rood = hoogtoerig.
Dit geld voor zowel 50 als 70 cc, het gaat puur om de toeren die worden geproduceerd.
Daarom gebruik ik zelf altijd druk en trekveren van Malossi omdat het gewoon simpel werkt,
je neemt de drukveer en trekveertjes van keuze naar je setup en van daar uit kan je de rollen af stellen.

Die gele drukveer in je setup is het wiel opnieuw uit vinden wat iemand niet gaat winnen ,
bij Malossi werken deskundigen die dat allemaal uit hebben gevonden.

De yasuni R is de uitlaat die je zoekt .
Bedankt voor de uitleg.

Heb ook al een Malossi witte drukveer liggen. Moet alleen op een manier die koppelingsmoer eraf halen.
 
Back
Top