welke variorollen dna voor goed optrekken met ixil

vosn

Well-Known Member
ik heb ixil twinner gekocht en ik zou graag willen weten welke variorollen ik best steek en goed trek hij mag trager rijden hierdoor en moe ik dan eventueel me drukveer veranderen ?

alvast bedankt
greetz vosn
 
Advertisement - register to remove this

praat abn. Gebruik leestekens :)
search.

het is dus niet te zeggen hoeveel gram rollen je erin moet doen. Gewoon wat rollen proberen tussen de 4.5 en 5.5 gram. zelf kun je bepalen wat het beste rijdt.
Drukveer moet meestal ietsjes sterker , maar ga eerst even rijden om te kijken wat ie doet met std drukveer. :)
 
mjah... wat ik bedoel is... koop bv 5 gram en ga ff rijden... moet het lichter koop je iets lichter... moet je zwaarder , koop je zwaarder.

Zo'n test setje is niet nodig aangezien je met een test setje niet zo lang kan rijden.
 
Maim_dna said:
5.4 gram voor de rollen, zwarte omega trekveren, paarse malossi drukveer -> DEED het best met m'n Ixil.

mjah elke scoot is dus anders... kan gemakkelijk 0.5 gram schelen..

TS :

dus beter ga je voor de midde weg ;)
en ook is het nog eens zo dat maim_dna dit goed vind rijden maar jij bv weer niet :)

Maar iedereen moet t natuurlijk zelf weten :D
 
thks voor de reacties maar zou het kunnen zijn dat mijn koppeling al versleten is na 5000km (wel veel mee gespeeld met de dna :) ) en zouden trekveertjes wel nodig zijn of scheelt dit niet zo veel
tks alvast
 
vosn said:
thks voor de reacties maar zou het kunnen zijn dat mijn koppeling al versleten is na 5000km (wel veel mee gespeeld met de dna :) ) en zouden trekveertjes wel nodig zijn of scheelt dit niet zo veel
tks alvast
Koppeling zal nog goed zijn, wel ff nieuwe trekveertjes, 15% strakker.
Greetz
 
Back
Top