T thiekuh Well-Known Member 10 April 2007 #1 ik heb een aerox en mijn setup is : evo 70 c20 mikuni 24 enzo... mijn vario is van hebo nu moet ik een leuke snaar hebben maar wet niet of ik beter een hebo snaar kan pakken of een kevlar want ik heb het idee dat die hebo snaartjes wel goed lopen op een hebo vario maar denk niet dat ze lang mee gaan op deze setup. en welke luchtfilter is toch beetje stil maar laat wel veel lucht door wan tik vind een twin air te veel herrie
ik heb een aerox en mijn setup is : evo 70 c20 mikuni 24 enzo... mijn vario is van hebo nu moet ik een leuke snaar hebben maar wet niet of ik beter een hebo snaar kan pakken of een kevlar want ik heb het idee dat die hebo snaartjes wel goed lopen op een hebo vario maar denk niet dat ze lang mee gaan op deze setup. en welke luchtfilter is toch beetje stil maar laat wel veel lucht door wan tik vind een twin air te veel herrie
Wieger JS-TUNING 10 April 2007 #2 Vind je dit echt gevorderden? of heb je het verkeerd gepost Moved to Quickforum gr. Upvote 0 Downvote
C crosserke995 Well-Known Member 10 April 2007 #3 doppler luchtfilter is goed alternatief Upvote 0 Downvote
T thiekuh Well-Known Member 10 April 2007 #4 bedoel je dan die luchtfilter met die buisjes erin. want die heb ik maar moet aansluiting van 62mm zijn dus da past niet Upvote 0 Downvote
bedoel je dan die luchtfilter met die buisjes erin. want die heb ik maar moet aansluiting van 62mm zijn dus da past niet
melf #50 Well-Known Member 10 April 2007 #5 zou zowieso die hebo vario eruit flikkeren en een overrange kopen op zo'n setup , ik heb zelf met een hebo vario goeie ervaringen met Polini snaar (248.003) en de gewone malossi snaar. een standaard snaar (origineel dus) doet het ook zeer goed. Upvote 0 Downvote
zou zowieso die hebo vario eruit flikkeren en een overrange kopen op zo'n setup , ik heb zelf met een hebo vario goeie ervaringen met Polini snaar (248.003) en de gewone malossi snaar. een standaard snaar (origineel dus) doet het ook zeer goed.