WElke utilaat kan ik eht beste onder mij speedfight 1 gooie??

peugeotpintje

Well-Known Member
weet iemand welke uitlaat ik het beste onder mij speedfight 1 ken gooien?? Ik wil m sneller laten trekken en iets harder laten rijden. Ik rij nu orgineel 80 echte km/h. Aleen me ring en de prop zijn eruit...

Iemand tips???

Advertisement - register to remove this

op een std setup kan het wel zijn dat die prestatie ongeveer gelijk ligt hoor, omdat de gruppo-B een 70cc uitlaat is he ;) dat vergeten jullie blijkbaar, maar steek je een 70cc onder je scooter kan ik je met zekerheid zeggen dat de tjt beter gaat gaan :D

Speedfight-R said:
Ik heb een Kerel met een nrx eruit gereden (zelfde setup, maar ik een Yasuni R eronder en die ander een NRX)

Ik kan je dus een Yas R aanraden, kost wel wat maar je blaast er wel redelijk mee!

Ik kan je een sr2000 aanraden!!! ik reed met alleen racevario en snelle bocht een speedfight eruit die alles van malossi had! 70cc enzo ook!!! :| ( is ook echt zo :P ) mjah... niet zo stom lullen... die gozer kan dan gewoon niet afstellen. :P

aerox-evo70 heeft verschillende pijpen getest op std 50 en 70 alu en het bleek dat de nrx het beter deed op DIE scooter dan de yas R .
Je kan niet jou scoot + afstelling vregelijken met die van een kennis / gozer / vriend / voorbijganger ......

en gewicht scheeld ook enorm. Pas iets zeggen als je het beide op jou scoot hebt getest met jou gewicht en allebij goed afgesteld

A-Bizar said:
Ik kan je een sr2000 aanraden!!! ik reed met alleen racevario en snelle bocht een speedfight eruit die alles van malossi had! 70cc enzo ook!!! :| ( is ook echt zo :P ) mjah... niet zo stom lullen... die gozer kan dan gewoon niet afstellen. :P

**oftopic: Wie lult er hier nu dom??? Ennuh bij de ene peugeot rijd de yas beter en bij de ander de NRX (ligt er ook aan welk type je hebt (oude blok is standaard iets sneller) offtopic**

Ligt aan je setup.... Beide uitlate doen het gewoon goed

Last edited:

Write your reply...
Back