yugo_lion said:powerone loopt het beste bij mij 100 kmph.. std cylinder enzo
Psygno said:zucht, waarom denkt iedereen dat hij 100km/u gaat met zo een kut uitlaat in men ogen, ik heb dus een digitale teller op men peugeot staan, als ik op men teller 70 ga, rij ik digitaal 55, dus denk eerst is na voor je zegt dat je met je std cilinder 100 gaat.
nu terug on topic, de TJT gruppo-B is een 70cc uitlaat, ik heb ze voorlopig nog op men std cilinder staan, wel met 21mm do carbu ook en die gaat er nogwel zeer goed op hoor, ik haal onafgesteld 80-85 km/u digitaal mee, maar als je er een 70cc onder steekt dan haal je pas echt alle prestaties uit deze uitlaat, dus je zou best een 50cc uitlaat nemen.
Lars -Area 51- said:krijg van de zomer waarschijn een SF tot mijn beschikking...wil er mee naar school rijden gewoon dus dan gewoon std uitlaatje ofzo....maar hoorde van Jellerv dat een TJT grupo B ook goed moet werken @ std SF1?! klopt dat en hoeveel ben ik ongveer aan zo'n uitlaat kwijt?
laaaaaats Pepijn
Psygno said:zucht, waarom denkt iedereen dat hij 100km/u gaat met zo een kut uitlaat in men ogen, ik heb dus een digitale teller op men peugeot staan, als ik op men teller 70 ga, rij ik digitaal 55, dus denk eerst is na voor je zegt dat je met je std cilinder 100 gaat.
nu terug on topic, de TJT gruppo-B is een 70cc uitlaat, ik heb ze voorlopig nog op men std cilinder staan, wel met 21mm do carbu ook en die gaat er nogwel zeer goed op hoor, ik haal onafgesteld 80-85 km/u digitaal mee, maar als je er een 70cc onder steekt dan haal je pas echt alle prestaties uit deze uitlaat, dus je zou best een 50cc uitlaat nemen.
Boiler said:en de TJT Promo? is dat een betere oplossing? Wil beetje orgineel blijven want bijna niemand heeft TJT(A)
ik ben dus diegene die het getest heeftStealth-EVO50 said:Ja, weet iemand die dat getest heeft ja. Anders zou ik er niet mee aan komen zetten, gezien op andere blokken de R toch wel fijner is.