WElke utilaat kan ik eht beste onder mij speedfight 1 gooie??

peugeotpintje

Well-Known Member
weet iemand welke uitlaat ik het beste onder mij speedfight 1 ken gooien?? Ik wil m sneller laten trekken en iets harder laten rijden. Ik rij nu orgineel 80 echte km/h. Aleen me ring en de prop zijn eruit...

Iemand tips???
 
Advertisement - register to remove this

ik heb ze allebei getest. Heb nu de yas r eronder. Dat loopt bijna 100. Met de nrx liep ie dik 100. Maar de nrx geeft zo'n kut geluid. Bovendien vind ik de yas r mooier (en heb ik er regelmatig een 70 onder)
 
Ik heb een Kerel met een nrx eruit gereden (zelfde setup, maar ik een Yasuni R eronder en die ander een NRX)

Ik kan je dus een Yas R aanraden, kost wel wat maar je blaast er wel redelijk mee!
 
krijg van de zomer waarschijn een SF tot mijn beschikking...wil er mee naar school rijden gewoon dus dan gewoon std uitlaatje ofzo....maar hoorde van Jellerv dat een TJT grupo B ook goed moet werken @ std SF1?! klopt dat en hoeveel ben ik ongveer aan zo'n uitlaat kwijt?

laaaaaats Pepijn
 
yugo_lion said:
powerone loopt het beste bij mij 100 kmph.. std cylinder enzo

zucht, waarom denkt iedereen dat hij 100km/u gaat met zo een kut uitlaat in men ogen, ik heb dus een digitale teller op men peugeot staan, als ik op men teller 70 ga, rij ik digitaal 55, dus denk eerst is na voor je zegt dat je met je std cilinder 100 gaat.

nu terug on topic, de TJT gruppo-B is een 70cc uitlaat, ik heb ze voorlopig nog op men std cilinder staan, wel met 21mm do carbu ook en die gaat er nogwel zeer goed op hoor, ik haal onafgesteld 80-85 km/u digitaal mee, maar als je er een 70cc onder steekt dan haal je pas echt alle prestaties uit deze uitlaat, dus je zou best een 50cc uitlaat nemen.
 
Psygno said:
zucht, waarom denkt iedereen dat hij 100km/u gaat met zo een kut uitlaat in men ogen, ik heb dus een digitale teller op men peugeot staan, als ik op men teller 70 ga, rij ik digitaal 55, dus denk eerst is na voor je zegt dat je met je std cilinder 100 gaat.

nu terug on topic, de TJT gruppo-B is een 70cc uitlaat, ik heb ze voorlopig nog op men std cilinder staan, wel met 21mm do carbu ook en die gaat er nogwel zeer goed op hoor, ik haal onafgesteld 80-85 km/u digitaal mee, maar als je er een 70cc onder steekt dan haal je pas echt alle prestaties uit deze uitlaat, dus je zou best een 50cc uitlaat nemen.

en de TJT Promo? is dat een betere oplossing? Wil beetje orgineel blijven want bijna niemand heeft TJT(A)
 
Lars -Area 51- said:
krijg van de zomer waarschijn een SF tot mijn beschikking...wil er mee naar school rijden gewoon dus dan gewoon std uitlaatje ofzo....maar hoorde van Jellerv dat een TJT grupo B ook goed moet werken @ std SF1?! klopt dat en hoeveel ben ik ongveer aan zo'n uitlaat kwijt?

laaaaaats Pepijn

Psygno said:
zucht, waarom denkt iedereen dat hij 100km/u gaat met zo een kut uitlaat in men ogen, ik heb dus een digitale teller op men peugeot staan, als ik op men teller 70 ga, rij ik digitaal 55, dus denk eerst is na voor je zegt dat je met je std cilinder 100 gaat.

nu terug on topic, de TJT gruppo-B is een 70cc uitlaat, ik heb ze voorlopig nog op men std cilinder staan, wel met 21mm do carbu ook en die gaat er nogwel zeer goed op hoor, ik haal onafgesteld 80-85 km/u digitaal mee, maar als je er een 70cc onder steekt dan haal je pas echt alle prestaties uit deze uitlaat, dus je zou best een 50cc uitlaat nemen.

Boiler said:
en de TJT Promo? is dat een betere oplossing? Wil beetje orgineel blijven want bijna niemand heeft TJT(A)



Ervaring van Tjt grupo B @ mina is dat de TJT net iets hoogtoeriger is dan de Yasuni R, maar wat laagtoeriger dan de C16, hij zit er tussen in dus,
Op peusjo, presteert hij ook zeer goed, beetje cross geluidje komt eruit,
Prijs ongeveer -+200 op internet shops en bij de wit betaalt je vast 300 ervoor ofzo........

Ervaring oogt dat een R/Grupo B uitstekend geschikt is als straat setupje, leuk koppel, lekkere topsnelheid, niet te opvallend voor de muisjes.....]

TJT promo zou ik nooit voor kiezen.....leuk koppel maar de topsnelheid valt zwaar tegen.....als je er eentje koopt voor op je std cil koop dan de Grupo B...
 
De promo is idd niet aan te raden, daar geef ik je gelijk in, het geluid is een beetje metaal achtig van de tjt uitlaten, zeer hard gedempt, maar omdat ik met kelk moet rijden wegens men 21mm carbu is het wel enorm hard :D

Wat je wel zal hebben met je std carbu op die std cilinder is dat als je je laat uitbollen, dat je echt je cilinder enzo vies voelt doen, ik vrees er beetje voor dat je er echt veel gaat uithalen met je 50cc, ik haal er alwel veel uit, maar oorspronkelijk is ze voor 70cc, dus ik blijf erbij dat de beste keuze een snelle 50cc uitlaat is.

Trouwens een TJT niet opvallend? hehe dat zal wel hoor ;) overal waar ik met men scoot kom blijft iedereen bij men scoot staan, naar die uitlaat zien, bij mijn weten zijn er maar 2 of 3 mensen die met een TJT rondrijden in heel leuven en omstreken, en de klaar is dus paars ervan, met veer op demper bij de gr-b en met 2 veren aan demper bij de F1, denk als de politie je zo ziet rijden dat ze het wel weten hoor :D
 
Stealth-EVO50 said:
Ja, weet iemand die dat getest heeft ja. Anders zou ik er niet mee aan komen zetten, gezien op andere blokken de R toch wel fijner is.
ik ben dus diegene die het getest heeft :)
de NRX deed beter dan de Yas R en de Tecnigas rs2, op zowel een std cilinder en op een Airsal 70 !
 
Back
Top