welke uitlaten passen op E-ton Tornado?

atx

Grote klappen snel thuis!
vraagje: welke uitlaten passen er op de E-ton Tornado (quad)?
op het plaatje zie je een giannelli nrx.. maar ik weet niet welk type dat is. Iemand die dit met zekerheid kan zeggen?
als ik dus een andere uitlaat dan deze wil (gevonden via www.quadshop.nl) welk type moet ik dan aankruisen?
kita.jpg
 
Advertisement - register to remove this

denk niet dat dat gaat passen, de originele uitlaat loopt door allerlei gekke bochten, tenzij je hem helemaal verlast... ga anders naar koopmans, die hebben eens een speeduitlaat omgelast voor op zo'n ding.
 
ik geloof niet dat er zoveel mensen die ervaring hebben om dat concreet te zeggen...

voor die e-ton viper is de speed uitlaat wel flink verlast (tailpipe en demper naar achteren) + andere ophanging
 
Zou je zeggen, maar het enige gedeelte waar weinig ruimte voor is, is voor het voorste stuk. daar achter is meer dan genoeg ruimte. Dus nu dacht ik, de beginstukken van al die uitlaten zijn toch hetzelfde (ongeveer)?
 
Wel?! ja weet ik het.. van Runner / Dna wist ik het maar ik dacht van mina zal wel wat anders hebben.. maar bedankt! binnenkort maar eens kijken wat er dan daadwerkelijk past.
 
zoals eerder vermeld zul je er toch weing aan hebben aangezien alleen de flens past en de uitlaat zelf gewoon niet... ik zou gewoon een laagtoerig 70cc cilindertje en 19mm carb nemen en die uitlaat lekker zo houden.
 
Kit A 70 cc
Deze bestaat uit:
- Uitlaat
- Uitlaatpakking
- Montageset voor de uitlaat
- Rolletjes voor de koppeling
- Voortandwiel (17 tands)
- Cilinderset
- Pakkingsset
- Sproeier
- Bougie NGK
- Tandwielentransmissie
- Transmissie olie 100 ml
- Koppelingsveer

Prijs van deze A Kit is € 395.00 incl. verzendkosten en BTW.(verzending onder rembours)
De montagetijd van deze kit is ongeveer 3.5 uur, enige technische kennis is wel vereist.
Wanneer u deze set monteert op de Tornado DXL 50 zal de snelheid ongeveer
70-75 km/uur zijn, ook zal de trekkracht enorm toenemen.

>>>>>>>>valt mij tegen!! bijna 400 euro betalen voor 30km winst! en dan heb je ook nog een 70cc!! Ik blij met mijn Aerox!<<<<<

Edit: maar ik denk dat je gewoon zo'n set kan kopen zonder dat je hoeft te lassen en dat soort dingen, want ze bieden het gewoon aan voor zo'n quad........... En als het niet past ga je er ff heen toch!
 
Back
Top