welke uitlaat

Status
Not open for further replies.

kevintimmers

Well-Known Member
hallo,
ik heb al een tijdje geleden een nieuwe cilinder gekocht een 70cc LQ
gekocht ik weet niet precies welke cilinder het is ..., want toen ik hem erop had gezet zag ik dat de cilinder zelf van hebo was en een kop van stage 6 pro ( of is dit gewoon hetzelfde?? )|(
naja mijn vraag was dus wat voor uitlaat kan ik hier beter voor gebruiken? ik heb nu een yasuni R en daar zitten nu een paar gaatjes is.
ik heb aan mijn dealer gevraagt wat voor soort cilinder het is en dacht aan het geluid te horen dat het een hoogtoerige cilinder was
ik rijd met 17.5mm
iemand een idee van een goede uitlaat ( niet te duur) of heeft iemand er nog een thuis liggen ?
alvast bedankt9||6
 
Advertisement - register to remove this

hallo,
ik heb al een tijdje geleden een nieuwe cilinder gekocht een 70cc LQ
gekocht ik weet niet precies welke cilinder het is ..., want toen ik hem erop had gezet zag ik dat de cilinder zelf van hebo was en een kop van stage 6 pro ( of is dit gewoon hetzelfde?? )|(
naja mijn vraag was dus wat voor uitlaat kan ik hier beter voor gebruiken? ik heb nu een yasuni R en daar zitten nu een paar gaatjes is.
ik heb aan mijn dealer gevraagt wat voor soort cilinder het is en dacht aan het geluid te horen dat het een hoogtoerige cilinder was
ik rijd met 17.5mm
iemand een idee van een goede uitlaat ( niet te duur) of heeft iemand er nog een thuis liggen ?
alvast bedankt9||6

de betere dealer :D
haha..

het is wel belangrijk om te weten wat voor cilinder je precies hebt..
anders kun je eindeloos uitlaten blijven kopen omdat ze niet goed presteren :)
vaak doet een yasuni R het goed op een originele cilinder en laagtoerige 70cc cilinders..
dat de kop en cilinder kwa merk al verschillend zijn vind ik raar..
maar als je dit als kit gekocht hebt zal het wel goed zijn :)
 
lekkere dealer dan 8P

als je met een yasuni R rijdt een cilinder hoogtoerig durven te noemen ook nog..

een Hebo ovaal , Athena ovaal en Stage6 ovaal zijn zover ik weet gewoon hetzelfde , dus het kan natuurlijk zeer goed kunnen dat iemand er een andere kop bij heeft gekocht.

mja , dan kun je je natuurlijk wel afvragen WAAROM iemand een andere kop erbij koopt ;)

verder zal een yasuni R het wel goed doen , mja zo nog wel veel meer uitlaten , hiervoor kun je mooi de search functie gebruiken , is al erg vaak gevraagd namelijk , gewoon zoeken op uitlaat voor stage6 Pro , of DR70 oid , laagtoerig iig..
 
het is inderdaad een ovale cilinder.. bedankt voor de reacties ,dus volgens jullie is dit een laagtoerige of zijn die foto's nodig om dit te zeggen.. want ik krijg ze er niet op -_-''
 
als het een ovale uitlaatpoort is dan is het idd niet zon hoogtoerige cilinder :)
een R zal er goed op rijden
 
er zijn idd verschillende :)
we praten dan over de uitlaatpoort. de poort die naar de uitlaat toe gaat..

hier een aantal fotos van verschillende poorten..

ovale poort (waarschijnlijk dezelfde als jij hebt)
tuning2.jpg


vlinder poort
tuning4.jpg


je hebt ook nog een vlinderpoort met fluiters.
ook nog een ovale poort met fluiters.

allemaal verschillende :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top