This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Welke uitlaat Voor Runner??

runnergirl

Well-Known Member
Hey Hey
iedereen nou is eindelijk mijn scoot onbegrensd nieuwe rollen er op en idd hij loopt meteen stukken beter en hij trekt ook wel weer ok (maar het kan natuurlijk allemaal nog veel sneller en beter) en ik doe het in kleine stapjes en wil eerst onder mijn standaard cillinder een andere uitlaat er onder zetten....
welke uitlaat is geschikt.....
geef jou mening hier over
Greetz
RunnerGirl
 
Een Samba (Laat ik nou heel toevallig nog een hebben liggen ik geloof alleen dat die niet past, komt van m'n NRG af).

Mja, ben je van plan om nog een x een 70 aan te schaffen? Zoja, dan kan je denk ik het best iets van een Yasuni R kopen.
 
lijkt me stug, dat die niet zou passen, ZX van me broers ex-runner, past ook onder mijn NRG, en die uitlaat paste ook onder de oude NRG
 
Originally posted by Flugel

lijkt me stug, dat die niet zou passen, ZX van me broers ex-runner, past ook onder mijn NRG, en die uitlaat paste ook onder de oude NRG

Bij sommige uitlaten is de bocht wat anders en dan past ie niet onder een Runner, omdat daar het frame in de weg zit...
 
Originally posted by Flugel

lijkt me stug, dat die niet zou passen, ZX van me broers ex-runner, past ook onder mijn NRG, en die uitlaat paste ook onder de oude NRG

Ik geloof dat het zo zit: Runner uitlaten passen wel onder bijv NRG en Zip, maar NRG of Zip dingen soms niet onder een Runner. Ik weet niet hoe dat met een Samba zit eigenlijk...
 
Originally posted by nostalgia


Volgens mij was ut idd zo. Kan iemand ff uitleg geven hierover?
Bart? Arne?

Ik sjek altijd effe of Scootparts een apart model voor een NRG/NTT etc heeft en een aparte voor Runner.

Mijn Samba past dus niet onder Runner. Een Hebo Gara past bijv. wel onder beide scootz...
 
"gaat"?

Beetje vaag en relatief...

Ivo, ik heb je al eens iets gevraagd over dergelijke uitlaten op laagtoerige (semi-)standaard cilinders... Zou je daar iets meer over kunnen vertellen? Dus een Carrera 16 zou ook goed toe te passen moeten zijn op bijv. DR Tuned (volgens Anthony/Twins wel)...

Nostalgia; welke uitlaat waar onder past is altijd een beetje vaag, Nastro had gelijk... Een Nr-x (no comment) van een Runner past WEL onder een Nrg, terwijl een Nr-x van een Nrg niet onder een Runner past... Zo zijn er nog enkele voorbeelden, Leo's passen op alle Piaggio's, is maar 1 type voor, Samba weet ik niet...

Greetz.
 
Samba is apart voor NRG en Runner, dus zal de Runner versie wel onder een NRG passen en andersom niet. Ik ga er toch van uit dat ik de NRG versie heb. Naja, hijs iig te koop
 
Het gaat niet alleen om lengte maar ook om volume.

Dezelfde uitlaat draait op 50cc veel minder rpm dan op 70cc.