Welke uitlaat voor mijn aerox?

Bassie115

Well-Known Member
hee

ik heb een vraag
heb niet zoveel verstand vna scooter dus vandaar(A)
maar ik heb een aerox uit 2002 Competition Yellow.
mijn vraag is welke uitlaat kan ik het hier beste bij nemen want
las in het begin van deze topic van zoon 4 jaar geledne ofzo? dat het ligt aan je toeren die je maakt maar ik weet dus niet hoeveel toeren die maakt? ik rij nu met standaard uit laat 80. maar hij hoeft van mij niet veel harder maar dat die nog wat harder optrekt en er een beter geluid in zit:D
En welke uit laat voor rond de 100 euro kan ik dan het beste kopen? of is 100 euro niks?


Bastian
 
Advertisement - register to remove this

Ik zou of een gianelli shot kopen of yasuni R, ik vind het geluid van een yasuni R net wat mooier. Maar smaken verschillen!;) Met deze uitlaten ga je wel iets harder rijden maar je trekt ook zeker harder op:D Ze zijn alleen wel wat duurder dan 100 euro;)
 
koop een sito plusje is goedkoop valt niet op bij plitie want het is een standaart uitlaAAT MAAR BLaast wel en trekt m als de tyfus als je met een 17.5mm carb zet ik vind dat een goede uitlaat ik rydt er nu 85 mee en trek mensen weg met yasuni en andere terugloopjes. maar dat kom waarschijnlijk ook door de masterlijke afstelling ik zou voor een sito gaan man is echt een flex ding
 
Ga fietsen met je sito, die zal niets beter lopen dan een originele ontgrensde uitlaat.

Denk dat zelfs fiétsen met een sito geen ruk uitmaakt ;)
Maarja @ TS: dan kun je denk ik beter wat meer geld investeren en gelijk echt een goede kopen, anders koop je nu bvb zo'n technigas geval en dan wil je over een half jaar tóch een andere uitlaat voor de beste prestaties ;).
 
gewoon gia shot

goedkoper dan de yasuni r en als je later een 70cctje wilt nog beter dan de R

Ligt eraan, een standaard DR70 loopt beter met een yasuni r, een getunede weer beter met een shot.

Voor de looks zou ik voor een Yasuni R gaan, voor de prijs/prestatie verhouding voor een Shot.
 
Ligt eraan, een standaard DR70 loopt beter met een yasuni r, een getunede weer beter met een shot.

Voor de looks zou ik voor een Yasuni R gaan, voor de prijs/prestatie verhouding voor een Shot.

Mwa qua looks is er best weinig verschil imo tussen de R en de shot, alleen de leuke "YASUNI" lettertjes en het veertje aan de demper bij de R (overigens volledig overbodig imo =/), en de ophanging ziet er wat strakker uit.

Gezien het prijsverschil zou ik daarom ook sowieso voor een shot gaan.
 
Ik wou dat een shot dat fijne veertje had, nu willen de dempers nog wel eens eraf gaan (2x mee gemaakt).
 
leovinci TT :W8) Goedgekeurd dus wouten kunne je niks doen, top stijgt niet veel en goed afgesteld trekt ie stukke betr :7 Roest wel tyfus snel dus gwn effe een paar extra lagen hittebestendige lak en goed onderhoude :p
 
Mja persoonlijk vind ik een TT lelijk en het geluid al helemaal, echt hard loopt het ook niet. Een Yasuni R en Shot zijn ook gewoon goedgekeurd, en tuurlijk kan de politie je wel wat maken wanneer je hem ontgrensd.
 
Ik heb een aerox waar een c16 onder zit maar een maat van mij zij dat de yasuni r het er beter op doet jullie mening?
 
Naja het zal niet super veel beter lopen, maar een c16 is eigenlijk bedoelt voor een hoog toerige cilinder a la evo 50 oid, een R is beter geschikt en zal iets meer koppel leveren.
 
Mja persoonlijk vind ik een TT lelijk en het geluid al helemaal, echt hard loopt het ook niet. Een Yasuni R en Shot zijn ook gewoon goedgekeurd, en tuurlijk kan de politie je wel wat maken wanneer je hem ontgrensd.

ik eb een reverse van giannelli @ booster gehad voor mijn tt :+ En nu eb ik dus TT @ ludix..Echt veel verschilt merk je niet op 50cc hoor :* Dus om nu te zeggen dat reverse, shot en yasuni de beste uitlaten zijn is ook een beetje uit de lucht gegrepen hoor..Wel is het zo dat reverse ongeveer 10 km harder gaat op een 50cc setup met varioring erin dan leovinci op 50cc setup met varioring erin ;) Waren wel verschillende scooters maar het was zo :) Vind ze beiden goed dus :p
 
en dat verschilt dus ;) want de vario begrensing staat vast, je zal nooit een scooter hebben die 80 gaat incl vario begrensing.

maar bij het perfect afstellen zul jij echt wel het verschil merken dus wat goedkopere en de wat betere ;)
 
ik eb een reverse van giannelli @ booster gehad voor mijn tt :+ En nu eb ik dus TT @ ludix..Echt veel verschilt merk je niet op 50cc hoor :* Dus om nu te zeggen dat reverse, shot en yasuni de beste uitlaten zijn is ook een beetje uit de lucht gegrepen hoor..Wel is het zo dat reverse ongeveer 10 km harder gaat op een 50cc setup met varioring erin dan leovinci op 50cc setup met varioring erin ;) Waren wel verschillende scooters maar het was zo :) Vind ze beiden goed dus :p

Ik heb nooit gezegd dat een reverse een van de beste pijpen is,
maar Yasuni R en Shot toch zeker wel. Plus dat ik zo niet weet hoe goed jouw afstel kunsten zijn. ;)
 
Neem een Gianelli Reverse, loopt lekker, met 4,5 gram rollen of eventueel 4 gram... neem een rode drukveer en sproeier 78 of 80 en je komt goed van je plek af!!
 
Back
Top