This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Welke uitlaat voor een team replica 70cc?

glennos

Well-Known Member
Beste mensen,

Ik heb sindskort van een vriend van me een cilinder kunnen kopen en mijn setup is als volgt:
malossi mhr team replica 70 cc luchtgekoeld
topracing krukas pen 12
17,5mm dell'orto
malossi mhr 2005
malossi koelvin + polini koelvin ( dubbele koelvin)
malossi v-snaar
hebo verstelbare koppeling

Welke uitlaat loopt hier goed op ? 8P
Ik wil graag een uitlaat met goede prestatie,degelijke kwaliteit,en hij is voor op straat dus geen brullende geluid zoals de c21 ofzo.

Trouwens de gianneli shot wil ik niet want daar breekt de demper eraf dus daar heb ik niet veel aan 8P

Alvast bedankt mensen !!
glenn })
 
replica uitlaat van Malossi zal tegen vallen , de Shot en de R zullen ongeveer gelijk oplopen hoor.

de shot is best een goeie uitlaat , de dempers kunnen idd scheuren maar als je preventief een lasje legt doen ze dat niet meer.

een luchtgekoelde replica cilinder zal overigens niet echt hoogtoerig zijn hoor.

ik denk dat een c-16 oid hier het beste op zal lopen kwa vermogen etc. , een shot ,yasuni R etc. zullen wat makkelijker oppakken , lager in toeren dus makkelijker af te stellen, loopt langer goed etc.

mja , mischien is de keuze van cilinder ook niet zo geweldig..
 
Ik kan die cilinder kopen van een vriend me voor € 40, die is pas ingereden dus dan is de keuze snel gemaakt he :#
dus ik kan dus kiezen tussen de shot,R en de c16 ?
En met welke zal ik het hardste optrekken want daar gaat het me eigenlijk wel om want de top zal heus wel boven de 110 komen.
 
40 euro? daar koop je amper een fatsoenlijke zuiger voor , 40 euro is niet normaal voor zo'n cilinder , of je word verneukt of die vriend van je is knettergek..

mja , wat maakt het uit wat het kost? als het weinig kost maar je er niks aan hebt heb je nog 40 euro weg gegooit

je setup moet er ook naar zijn natuurlijk.. (in dit geval dus de uitlaat)

mja , een shot , een R of een c-16 oid zal echt niet verkeerd lopen op zo'n cilinder.

wat het hardste optrekt is nogal onzin om te vragen...
 
een hebo gara 70 is 1 van de meest gare uitlaten op 70cc , deze loopt nog beter op std cilinder dan op 70cc , mje , ligt er maar net aan wat je gewend bent natuurlijk...
 
ej melf50 ,, ik wil niet veel zeggen maar die vriend van me heeft nu een auto en geen scooter meer en omdat we vrienden zijn krijg ik die voor € 40,, die is helemaal niet gaar ! is pas ingereden. hij heeft nog meer thuis liggen wat ik wou maar dat wou die me niet verkopen omdat dat gare cilinders zijn !! dus die bezeikt me egt niet en het is zeker geen weggegooid geld.
mzzls
close deze maar !!!
 
ik rijdt ook al jaren auto , maar ik ga niet zomaar een cilinder verschijten voor een poep en een scheet :*

mja , dat moet ie zelf weten.

maar wat ik me afvraag is waarom je als je toch al weet dat het geen weggegooid geld is je een topic opent over deze cilinder en wat voor uitlaat , want als je weet dat deze cilinder voor jou zo goed is moet je toch ook wel weten welke uitlaat daar zo goed bij past dan ....