Welke Uitlaat voor betere prestaties....

Coen

Well-Known Member
Hey,

Heb nu een Yasuni R op me Corsa 70 17,5 Dell mhr vario
maar wat voor uilaat heeft nog betere prestaties! voor mijn setup.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

denk niet dat er een beterre is gezien jouw setup, je doet er verstandiger aan om een 19mm/21mm (met w7 gasnaald) te kopen en/of een koppeling.
 
Originally posted by StyliZ
denk niet dat er een beterre is gezien jouw setup, je doet er verstandiger aan om een 19mm/21mm (met w7 gasnaald) te kopen en/of een koppeling.

Ja dat van die 19/21 carb d8 ik ook al maar wat doet die w7 gasnaald
 
Originally posted by StyliZ
denk niet dat er een beterre is gezien jouw setup, je doet er verstandiger aan om een 19mm/21mm (met w7 gasnaald) te kopen en/of een koppeling.

17.5 en 19/21 mm merk je haast geen reet verschil.. Koop een malossi overrange setje
 
Originally posted by Phantom-Foggy


Ja dat van die 19/21 carb d8 ik ook al maar wat doet die w7 gasnaald


w7 gasnaald zit std op de 19mm en is een groot voordeel van de 19 tov de 21 std, maar je kan ook gewoon een w7 gasnaald op een 21mm kopen.

zou het geld niet in een andere uitlaat steken, maar idd in een andere carb of variokitje.
 
ander vario setje lijkt me een goede keus in jouw geval. zeker omdat de vario op een mina blok std niet zo heel geweldig is. dus vario halen!
 
Originally posted by SBK 2001



w7 gasnaald zit std op de 19mm en is een groot voordeel van de 19 tov de 21 std, maar je kan ook gewoon een w7 gasnaald op een 21mm kopen.

zou het geld niet in een andere uitlaat steken, maar idd in een andere carb of variokitje.

Wat een bullshit, W7 zit er NIET std in, en is dus niet een voordeel. Het verschil in carb zal niet voor veel prestatie verschil zorgen. Dan zla het toch iets anders meoten worden; koppeling, vertanding, cilinder...
 
Originally posted by Sjoerdyo


Wat een bullshit, W7 zit er NIET std in, en is dus niet een voordeel. Het verschil in carb zal niet voor veel prestatie verschil zorgen. Dan zla het toch iets anders meoten worden; koppeling, vertanding, cilinder...

Zitten verschillende gasnaalden in...
 
Originally posted by Sjoerdyo


Wat een bullshit, W7 zit er NIET std in, en is dus niet een voordeel. Het verschil in carb zal niet voor veel prestatie verschil zorgen. Dan zla het toch iets anders meoten worden; koppeling, vertanding, cilinder...

binnendraaierd...
 
Back
Top