B BoEkEr Well-Known Member 1 September 2005 #1 Evo 70 cc*untuned* Evo 70 uitlaat Evo vario Hebo koppeling Selectra binnerotor Secondair vertanding malossi Primair vertanding polini 21mm cabarateur Het blok is getuned op 'Evo'!
Evo 70 cc*untuned* Evo 70 uitlaat Evo vario Hebo koppeling Selectra binnerotor Secondair vertanding malossi Primair vertanding polini 21mm cabarateur Het blok is getuned op 'Evo'!
kaj meteor Well-Known Member 1 September 2005 #21 Prima koop je toch die c20 als je echt veel vermogen wil 8P Met die evo pijp zijn ook al 18+ scores behaald.... Ik vind het geluid van een c20 wel leuker dan de evo, en ziet er gewoon wat leuker uit. Upvote 0 Downvote
Prima koop je toch die c20 als je echt veel vermogen wil 8P Met die evo pijp zijn ook al 18+ scores behaald.... Ik vind het geluid van een c20 wel leuker dan de evo, en ziet er gewoon wat leuker uit.
B BoEkEr Well-Known Member 2 September 2005 #22 !! Die evo uitlaat maakt zo'n gaar pruttel geluid!! Je hoord gewoon dat ie meer power heeft!! Upvote 0 Downvote
race_typhoon Well-Known Member 2 September 2005 #23 jah...volgnes mij is dat inderdaad goed waar te nemen met enkel het oor :X:? Upvote 0 Downvote
Thomas Senior Member 2 September 2005 #24 misschien overheen gelezen, maar op welk soort blok zit dit spul? want op pia bijv zou ik toch voor een hr2 gaan. Upvote 0 Downvote
misschien overheen gelezen, maar op welk soort blok zit dit spul? want op pia bijv zou ik toch voor een hr2 gaan.
R RoyCo019 jakvj;eikak kcvjkc 2 September 2005 #25 kaj meteor said: Prima koop je toch die c20 als je echt veel vermogen wil 8P Met die evo pijp zijn ook al 18+ scores behaald.... Ik vind het geluid van een c20 wel leuker dan de evo, en ziet er gewoon wat leuker uit. Click to expand... Hoe zit het nou met die simoni pyp die je zou testen op je evo70 dan? Je had ineens je topic geclosed...? Upvote 0 Downvote
kaj meteor said: Prima koop je toch die c20 als je echt veel vermogen wil 8P Met die evo pijp zijn ook al 18+ scores behaald.... Ik vind het geluid van een c20 wel leuker dan de evo, en ziet er gewoon wat leuker uit. Click to expand... Hoe zit het nou met die simoni pyp die je zou testen op je evo70 dan? Je had ineens je topic geclosed...?
Evo Tuned RS TJT-Tuned @ 19 pk 2 September 2005 #26 Neo's OWNAGE said: Hoe zit het nou met die simoni pyp die je zou testen op je evo70 dan? Je had ineens je topic geclosed...? Click to expand... Maybe vond ie die simonini wel te hoog gegrepen voor z'n untuned evo 8P Upvote 0 Downvote
Neo's OWNAGE said: Hoe zit het nou met die simoni pyp die je zou testen op je evo70 dan? Je had ineens je topic geclosed...? Click to expand... Maybe vond ie die simonini wel te hoog gegrepen voor z'n untuned evo 8P
Dennis.H Dani Pedrosa 2 September 2005 #27 Thomas said: misschien overheen gelezen, maar op welk soort blok zit dit spul? want op pia bijv zou ik toch voor een hr2 gaan. Click to expand... heeft die idd niet vermeld, niet echt handig zo. Upvote 0 Downvote
Thomas said: misschien overheen gelezen, maar op welk soort blok zit dit spul? want op pia bijv zou ik toch voor een hr2 gaan. Click to expand... heeft die idd niet vermeld, niet echt handig zo.