B BoEkEr Well-Known Member 1 September 2005 #1 Evo 70 cc*untuned* Evo 70 uitlaat Evo vario Hebo koppeling Selectra binnerotor Secondair vertanding malossi Primair vertanding polini 21mm cabarateur Het blok is getuned op 'Evo'!
Evo 70 cc*untuned* Evo 70 uitlaat Evo vario Hebo koppeling Selectra binnerotor Secondair vertanding malossi Primair vertanding polini 21mm cabarateur Het blok is getuned op 'Evo'!
RobertD Ik zoek hulp! 1 September 2005 #3 Om dan toch maar even te reageren De uitlaat die je nu hebt, de EVO 70 Die is er voor gemaakt he.. Upvote 0 Downvote
Boj Banned 1 September 2005 #4 c20/c21.. maar dit hoort in het kleine vraagjes topic Upvote 0 Downvote
Lieuwe Super User 1 September 2005 #8 Een Gianelli Metal die hebben veel koppel .. dan trek je em constant op het achterwiel 8) Upvote 0 Downvote
Laurens. Do the Dahmer! 1 September 2005 #9 een metal ja, dan met 8 gram rolletjes en groene trekveertjes Upvote 0 Downvote
J Jan_Kaas Well-Known Member 1 September 2005 #10 *Anders blijven jullie ff loos doorblaten :+ Upvote 0 Downvote
Lieuwe Super User 1 September 2005 #11 Niet te vergeten een rode malossi veer. Dan boek je echt hard 8) Upvote 0 Downvote
R RoyCo019 jakvj;eikak kcvjkc 1 September 2005 #12 Ik heb nog wel een NR-X voor je, dan ga je dik 140 gek! Upvote 0 Downvote
P.J Aerox in progress 1 September 2005 #13 Mja, ik kan zeggen search hè.. Maar je kan een c21 aanschaffen, of een mhr uitlaat ofzo..evo 70 uitlaat kan ook hè.. Upvote 0 Downvote
Mja, ik kan zeggen search hè.. Maar je kan een c21 aanschaffen, of een mhr uitlaat ofzo..evo 70 uitlaat kan ook hè..
Ronnie Well-Known Member 1 September 2005 #14 Anders reageren jullie ff normaal Kleine kinderen zijn er niks bij. Ik heb hem ff naar quick forum verplaats... Upvote 0 Downvote
Anders reageren jullie ff normaal Kleine kinderen zijn er niks bij. Ik heb hem ff naar quick forum verplaats...
Dennis.H Dani Pedrosa 1 September 2005 #15 denk gewoon aan hoogtoerige uitlaten, zoiets al c20/c21 doen het altijd leuk, maar ook bv Hebo racing, Krd F1, malossi pijpen. Upvote 0 Downvote
denk gewoon aan hoogtoerige uitlaten, zoiets al c20/c21 doen het altijd leuk, maar ook bv Hebo racing, Krd F1, malossi pijpen.
Tom.#86 TKT! 1 September 2005 #16 wel eens een RHC pijp geprobeerd, schijnen ook flink hard te lopen. Upvote 0 Downvote
ruud. www.vk-tuning.tk 1 September 2005 #17 C4rN said: wel eens een RHC pijp geprobeerd, schijnen ook flink hard te lopen. Click to expand... info? Upvote 0 Downvote
C4rN said: wel eens een RHC pijp geprobeerd, schijnen ook flink hard te lopen. Click to expand... info?
kaj meteor Well-Known Member 1 September 2005 #18 je hebt toch al een evo pijp? Die lijkt me prima te voldoen op je huidige setup.... C20 is te hoog gegrepen voor untuned evo denks Upvote 0 Downvote
je hebt toch al een evo pijp? Die lijkt me prima te voldoen op je huidige setup.... C20 is te hoog gegrepen voor untuned evo denks
Sieb. Unregistered user 1 September 2005 #19 kaj meteor said: je hebt toch al een evo pijp? Die lijkt me prima te voldoen op je huidige setup.... C20 is te hoog gegrepen voor untuned evo denks Click to expand... denk dat je meer uit een c20 haalt dan uit een c16 hoor c21 zal het ook leuk doen Upvote 0 Downvote
kaj meteor said: je hebt toch al een evo pijp? Die lijkt me prima te voldoen op je huidige setup.... C20 is te hoog gegrepen voor untuned evo denks Click to expand... denk dat je meer uit een c20 haalt dan uit een c16 hoor c21 zal het ook leuk doen
Dennis ToetToet 1 September 2005 #20 kaj meteor said: je hebt toch al een evo pijp? Die lijkt me prima te voldoen op je huidige setup.... C20 is te hoog gegrepen voor untuned evo denks Click to expand... vandaar dat er 18 pk mee behaald word Upvote 0 Downvote
kaj meteor said: je hebt toch al een evo pijp? Die lijkt me prima te voldoen op je huidige setup.... C20 is te hoog gegrepen voor untuned evo denks Click to expand... vandaar dat er 18 pk mee behaald word