welke uitlaat presteert het best op een originele 50cc?

Dr.Macabre1106

Well-Known Member
ik wil mij binnen kort een nieuwe uitlaat kopen voor mijn yamaha aerox, maar ik weet niet welke uitlaat er eigenlijk het best presteert. daarom zouk et ff aan jullie willen vragen
 
Advertisement - register to remove this

mss komt hij hier voor het eerst, dus we zullen em effe helpen ;).

De Yasuni R presteerd echt heel goed op je scoot, ook zijn er nog meerdere uitlaten waaruit je kan kiezen, bv.: Bidalot S2, Gianelli NRX, maar ik zal toch voor de Yasuni R gaan.
 
Ik dacht dat het aan de powerband van de uitlaat lag welke het beste bij je past, dat die moet overeen komen met je toerental. En dat je toerental afhankelijk is van je rollen en drukveer...
En dat je dus eigenlijk nie kan zeggen welke uitlaat het best is, aangezien je niet weet hoeveel toeren hij draait...
of heeft die Yasuni R zo een breede powerband?
 
Originally posted by Cipher
Ik dacht dat het aan de powerband van de uitlaat lag welke het beste bij je past, dat die moet overeen komen met je toerental. En dat je toerental afhankelijk is van je rollen en drukveer...
En dat je dus eigenlijk nie kan zeggen welke uitlaat het best is, aangezien je niet weet hoeveel toeren hij draait...
of heeft die Yasuni R zo een breede powerband?
je moet het ook in het algemeen opvatten.
 
Originally posted by Cipher
Ik dacht dat het aan de powerband van de uitlaat lag welke het beste bij je past, dat die moet overeen komen met je toerental. En dat je toerental afhankelijk is van je rollen en drukveer...
En dat je dus eigenlijk nie kan zeggen welke uitlaat het best is, aangezien je niet weet hoeveel toeren hij draait...
of heeft die Yasuni R zo een breede powerband?


Bij yasuni r zal dit rond de 10000 rpm liggen...
 
Back
Top