This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Welke uitlaat op mijn set-up ???

R-U-D-G-E-R

AkA RaCe RuNNeR
ik heb een vraagje.
ik ben al een tijdje op zoek naar een hebo racing 2 uitlaat (2e hands) omdat ze nieuw best prijzig zijn.
maar ik kan hem nergens vinden.

nu staat in v&a een evo 6 uitlaat te koop voor een mooie prijsje.
nu wil ik weten of het veel verschil uitmaakt met die evo6 en de hr2 uitlaat.

ik rijd met een evo tuned,25mm,hpi enz.


Wie kan mij helpen
 

Hoevaak moet er nog antwoord worden gegeven?

Het zal niet veel uitmaken, waarschijnlijk zo weinig dat jij er iig niks van zal merken. Dus koop die evo pijp nou maar gewoon.
 
Originally posted by Hans F.
Vraag het aan de tuner die je cilinder getuned heeft, die kan er waarschijnlijk meer over zeggen. Want de ene tuned evo is de andere niet.....

kijk aan zo n antwoord heb je nou wat , t is idd wat hans zegt: vraag waar die cilinder naar is getuned, onze cil is getuned naar hr2 waarde, vandaar dat we een hr2 hebben aangeschaft. En dan kan je natuurlijk niet zomaar ff een c20 oid kopen.

en als je goed zoekt zijn hr2's niet zo prijzig hor
 


als jij mijn een adres je geeft voor een hr2 voor een mooi prijsje dan maak jij mij ook blij
 
Originally posted by R-U-D-G-E-R
als jij mijn een adres je geeft voor een hr2 voor een mooi prijsje dan maak jij mij ook blij

is je cil dan naar hr2 waarde getuned? (gewoon ff offtopic vraagje hor) maar eh bij gjb waren ze geloof ik nieuw t goedkoopste, zelf heb ik m niet nieuw maar 2e hands, beetje via via rondvragen en dan kom je dr meestal wel aan (thnx to arne nog :! )
 
doed,

zoals iedereen hier al zegt:

allemaal met elkaar te vergelijken...ik ga voor het uiterlijk vd zip, en ik vind daar een hr2 bij passen

joor gaat voor een malossi combo, en kiest voor een speed icm een team 2000 uitlaat

orhan neemt een 70 evo AC, en kiest (logisch) voor een evo uitlaat...

the fucking difference??? ieder zijn smaak.... een c20 of jolly kan ook leuk scoren...

doe gewoon wat je leuk vind!! Ik vind, dat je met die evo uitlaat, geen slechte keus heb gemaakt.
Ik ben zelf geen evo-pijp-fan, maar als jij hem mooi vind, dan moet je hem lekker onderhangen....

ben benieuwd!!!