welke uitlaat onder airsal 70 V.poort..??

ShadowroxX

Well-Known Member
Alloha...

Kheb en vraagie..wat voor uitlaat kan ik onder mijn getunde airsal V.poort leggen...als iemand nog iets leuks heeft liggen..laat het me dan even weten..ik ben opzoek naar en leuke uitlaat..zit zelf te denken aan een c16 ofzo..een shot en City R hebk allebij al de demper vanaf geblazen..

M.V.G Patrick
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb precies dezelfde cilinder als jou, ook getuned. Ik heb shot en c16 allebei getest. Bij mij deed de shot het veel fijner. Ik zou 100% zeker weer voor shot gaan.

maar kan per cilinder weer schelen he.. je weet niet wat er aan de cilinder is gedaan dus misschien doet een c16 het weer wel beter bij hem, testen
 
Klopt, en tevens dat de rest van de setup verschilt.
Als je cilinder door aidix getuned is dan gaat mijn advies op (dus alleen ff dat knikje uit de uitlaatpoorten volgensmij)
Maar eigenlijk kan niemand er nu een uitspraak over doen want we weten niet hoe de cilinder er nu uitziet.
 
het komt wel voor dat de demper er idd af scheurt , simpel te voorkomen door 1 lasje erbij te doen @ geperforeerde buis.

de bochten scheuren heel soms ook gewoon , maar dat is idd door montage onder spanning.
 
Back
Top