M machielske Well-Known Member 5 August 2007 #1 wie kan mij zeggen welke uitlaat dit is het is een oude en een ijzer pijp zit veel roest op hoe kan ik het verwijderen behalve schuren want dan zit ik door de pijp uit moet ook nog omgelast worden dus als jullie daar ook nog tips over hebben Attachments verjaardag 077.jpg 815.3 KB · Views: 47 verjaardag 078.jpg 801.8 KB · Views: 10 verjaardag 080.jpg 793.2 KB · Views: 12
wie kan mij zeggen welke uitlaat dit is het is een oude en een ijzer pijp zit veel roest op hoe kan ik het verwijderen behalve schuren want dan zit ik door de pijp uit moet ook nog omgelast worden dus als jullie daar ook nog tips over hebben
O ontherox. Well-Known Member 5 August 2007 #3 Volgens mij een oude NRX maar hou me er niet aan vast. en inderdaad stralen en weer met hitte bestendige lak lakken. Kijk uit dat je niet door de pijp heen last, het is dun ijzer en nog eens verroest dus is ie al wat dunner en zwakker. Upvote 0 Downvote
Volgens mij een oude NRX maar hou me er niet aan vast. en inderdaad stralen en weer met hitte bestendige lak lakken. Kijk uit dat je niet door de pijp heen last, het is dun ijzer en nog eens verroest dus is ie al wat dunner en zwakker.
M machielske Well-Known Member 5 August 2007 #4 maar als ze het nog heel is nat het lassen dan houd ze het normaal ook uit als ik ermee rij of gaat ze na 1 maand gewoon helemaal kapot zijn Upvote 0 Downvote
maar als ze het nog heel is nat het lassen dan houd ze het normaal ook uit als ik ermee rij of gaat ze na 1 maand gewoon helemaal kapot zijn
O ontherox. Well-Known Member 5 August 2007 #5 Ik begrijp helemaal niets van die zin. :? Upvote 0 Downvote
M machielske Well-Known Member 5 August 2007 #6 als de uitlaat niet kapot gaat bij het lassen gaat ze dan na een maand helemaal kapot zijn of houd ze het uit voor een half jaar Upvote 0 Downvote
als de uitlaat niet kapot gaat bij het lassen gaat ze dan na een maand helemaal kapot zijn of houd ze het uit voor een half jaar
eurokit Broem Broem Pff Pff 5 August 2007 #7 Die uitlaat is het oude type NR-X voor Peugeot SPeedfight. Deze heb ik ooit ook gehad. Het nieuwe Type lijkt op de reverse. En het nieuwe type was speciaal voor viva-city. Waarschijnlijk omdat het oude type bijna tegen de kappen komt bij de viva. Upvote 0 Downvote
Die uitlaat is het oude type NR-X voor Peugeot SPeedfight. Deze heb ik ooit ook gehad. Het nieuwe Type lijkt op de reverse. En het nieuwe type was speciaal voor viva-city. Waarschijnlijk omdat het oude type bijna tegen de kappen komt bij de viva.
Stephan #5 Well-Known Member 5 August 2007 #8 zou lekker een andere kopen dit is niet de moeite waard om te gaan reviseren en omlassen.. maja das mijn mening Upvote 0 Downvote
zou lekker een andere kopen dit is niet de moeite waard om te gaan reviseren en omlassen.. maja das mijn mening
Shuhad Dont hassel the hoff 5 August 2007 #9 Idd.. doe geen moeite en koop gelijk een goede en nette Upvote 0 Downvote
melf #50 Well-Known Member 5 August 2007 #10 idd een flink gare NRX voor Peugeot , beter koop je gewoon een nette die zo past , zonde om daar tijd in te steken... Upvote 0 Downvote
idd een flink gare NRX voor Peugeot , beter koop je gewoon een nette die zo past , zonde om daar tijd in te steken...