Welke Gianelli uitlaat is dit?

zkfbfpnaio5.jpg


Welke uitlaat is dit? Ik haal er amper 65 (wind mee NET 70 uit) op verder originele firefox (uiteraard geen ring in vario, prop is er ook wel uit denk ik want hij trekt gewoon goed op)

Ps hij loopt gewoon bovenlangsterug, lijkt nu beetje raar maar dat demper papiertje zit los zeg maar... hij ligt op de zijkant kijk maar naar het mondstuk. mina horz uitlaat

(click to enlarge)


Hier nog een foto van die uitlaat, zoals die onder mn scooter zit op het moment (scooter net overgekocht dus niets zeggen over hoe het vastzit hahaha)

(psnietbooswordendatikditookalinkleinevraagjestopichebgevraagd;))
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

En klopt die snelheid dan? Heb je een terugloper kom je nog niet over de 70 heen pff wt een troep. Of komt het doordat hij als je volgas rijd en loslaat, dan lijkt het net of je de sleutel hebt omgedraaid (uit)... ook als je dan weer gas geeft. Dan duurt het ff voordat hij hem weer pakt (voor die weer verbrand). Das te kleine sproeier toch
 
Die foto waar de uitlaat eraf ligt is van marktplaats van de advertentie waar ik hem van kocht.

Gooi er wel een 17,5mm en ark uitlaatje onder (ouwe versie). Teruglopers..
 
Last edited:
Wegens geldgebrek toch nog een aan het knooien; luchtschroef 1 uur met de klokmee gedraaid zeg maar... onwijs gepruttel en gestotter. Maar met de klok mee is toch dicht?

Bougie was duidelijk wit en geen reactie meer bij "volgas, gas ff los" betekend teveel lucht had ik mij laten vertellen. Maar ik moet TEGEN de klok indraaien om hem beter te laten lopen, klopt dit of zeg ik nu iets ontzettend 'noobish' of wat... :p
 
Moet ik eerst de luchtschroef op die standaard 1,5 zetten en vanaf dan de sproeier bepalen of maakt het niet uit hoe de luchtschroef staat (weegt dat niet zo zwaar tov sproeiermaat)?

Bougie is nu ongeveer zo:
 
Last edited:
Back
Top