die bovenste die heb ik ook een keer gebruikt die trok superop en had een aardig hard zwaar geluid. ik ging ong. 90km/h op de autoteller
ik had toen ong dezelfde setup als jij nu heb.
maar die onderste is denk een iets te hoogtoerige uitlaat voor een standaard50 cilinder.
ze zijn allebei t zelfde de 1 is oude type met korte blauwe demper de ander is nieuwe type met carbonnen(begrensde) demper zonder begrenzing zijn ze allebei exact t zelfde...
ja klop de onderste lijkt idd op C16 maar dat komt door de demper de blauwe demper si eraf en er iseen c16 dempe rop gedaan,zou dat wat uitmaken kwa prestaties of geluid
ja klop de onderste lijkt idd op C16 maar dat komt door de demper de blauwe demper si eraf en er iseen c16 dempe rop gedaan,zou dat wat uitmaken kwa prestaties of geluid
jullie n00bs hebben egt nog nooit een C16/20 gezien denk? wat jij nu zegt is als een vergelijking tussen een suzuki alto en een Nissan skyline, dr zijn GEEN vergelijkingen
ik had eerder ook die s2 met carbonnen demper liep best goed dee et zelf goed op me due plus en op standaard cilinder alleen leek wel als ie begrensde bij standrd cilinder:S
en et is echt gen c16 dat ziet elke halve zool geloof ik nog! alleen die bocht al!!!!!!!!!