This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

welke uitlaat beter op mijn setup??

Aerox1997

aerox ownert
ey

ik heb een aerox met de volgende spullen

std 50 cc
17,5 carb
Malossi MHR vario of Hebo vario
powerone verstelbare koppeling

welke uitlaat kan ik er beter opzetten het zijn beide bidalot uitlaten,wat kunnen jullie me vertellen over trekkracht en topsnelheid en geluid.



 
die bovenste die heb ik ook een keer gebruikt die trok superop en had een aardig hard zwaar geluid. ik ging ong. 90km/h op de autoteller
ik had toen ong dezelfde setup als jij nu heb.

maar die onderste is denk een iets te hoogtoerige uitlaat voor een standaard50 cilinder.
 
erroks said:
maar die onderste is denk een iets te hoogtoerige uitlaat voor een standaard50 cilinder.


ze zijn allebei t zelfde de 1 is oude type met korte blauwe demper de ander is nieuwe type met carbonnen(begrensde) demper zonder begrenzing zijn ze allebei exact t zelfde...
 
ja klop de onderste lijkt idd op C16 maar dat komt door de demper de blauwe demper si eraf en er iseen c16 dempe rop gedaan,zou dat wat uitmaken kwa prestaties of geluid
 
beide zijn gewoon Bidalot S2 , prestaties zijn gelijk , alleen de demper is anders , de onderste is nieuwe type , geluid is anders..

S2 is gewoon een goed all round uitlaatje
 
Aerox1997 said:
ja klop de onderste lijkt idd op C16 maar dat komt door de demper de blauwe demper si eraf en er iseen c16 dempe rop gedaan,zou dat wat uitmaken kwa prestaties of geluid
jullie n00bs hebben egt nog nooit een C16/20 gezien denk? wat jij nu zegt is als een vergelijking tussen een suzuki alto en een Nissan skyline, dr zijn GEEN vergelijkingen
 
ik had eerder ook die s2 met carbonnen demper liep best goed dee et zelf goed op me due plus en op standaard cilinder alleen leek wel als ie begrensde bij standrd cilinder:S
en et is echt gen c16 dat ziet elke halve zool geloof ik nog! alleen die bocht al!!!!!!!!!
 
hou toch eens op te zeiken over een c-16 , is het gewoon niet !!

hou het simpel en zeg dat ie goed loopt (doet ie ook) , al dat gezeik er om heen altijd :|