Welke uitlaat @ Athena Vlinder?

FaYaFoX

Vroem Vroem
Ey,

Ik ga binnenkort een athena alu vlinder kopen en vraag me af welke uitlaat hier het beste bij past, de verdere setup is:

21mm
Deltaclutch
Evo Vario
Selletra rotor

Heb er nu een samba competition onder zitten maar kan deze ook ruilen tegen een bida c16,

Iemand enig idee welke er beter presteerd

Thnks Faya
 
Advertisement - register to remove this

Ik zou lkkr die Samba houden, denk dat die heel goed zal presteren op die Athena.

En met een Samba ben je speciaal imo, C16's en C20's zijn een soort hoogtoerige NRX'en. Ik voel me echt niet speciaal ofzo met C20.
 
search gebruiken is toch wel vaker voorgekomen op forum denk ik.

Verder is er geen uitlaat die zo bij je cilinder past. We kunnen zo niet zeggen welke uitlaat het beste loopt, is ook een kwestie van testen. c16 en c20 loopt leuk, maar ik weet niet of je nog tunings plannen hebt...

is ook geen TA:)
 
Daniel@NRG said:
Ik zou lkkr die Samba houden, denk dat die heel goed zal presteren op die Athena.

En met een Samba ben je speciaal imo, C16's en C20's zijn een soort hoogtoerige NRX'en. Ik voel me echt niet speciaal ofzo met C20.

jij durft! een c-16 en c-20 vergelijken met een nrx!! :eek:

c-16 zal goed lopen op deze setup maar denk dat je net zo goed de samba kan houden...
 
ik heb zelf ook een UNtuned athena vlinder gehad

ik had er een top. Nardo onder liggen... die had gruwelijk veel koppel in't begin!!! (veel koppel en iets wat minder hoge top dan mogelijk is)

maar ik denk dat een c16 idiaal is.. licht percies in het toerengebied van je cil.. (redelijk koppel en hoge top)

c20 zal onbetwijfeld ook leuk lopen.. maar ik denk dat je op die unutend athena dan aardig wat koppel verliest... (weinig trekkracht maar wel hoge top)


MAAR heb je al eens gekeken naar de speciale uitlaat die er voor is gemaakt? die schijnt ook goed te presteren.. die is er immers speciaal voor gemaakt (athena racing uitlaat) :)
 
Back
Top