Welke scoot is de beste

beta_ark

Banned
Zeg het maar welke scooter is de beste welke totaal niet???
1.Aprilia sr ditech
2.Beta ark
3.malagutti firefox
4.Italjet dragster
5.Peugot speedfight 2
6.benelli 491
7..........
 
Advertisement - register to remove this

Een firefuck is een tyfus scoot. Een Phantom is een super stuurfiets. Maar een piaggio heeft een super blok.

------------------
bm_racing@hotmail.com Hoeksche Waard blaast!
 
Een firefuck is een tyfus scoot. Een Phantom is een super stuurfiets. Maar een piaggio heeft een super blok.

------------------
bm_racing@hotmail.com Hoeksche Waard blaast!
 
mijn volgende scoot word in ieder geval ene met een piaggo blok...

waarschijnlijk NRG...

maar ZIP SP mag ook...

Greetz R666
 
speedfight is qua uiterlijk ut mooist vind ik,maar als je naar het blok kijkt kun je beter een piaggio nemen idd.mijn volgende scooter wordt denk ik ook een NRG of een runner (opknappertje)
 
Originally posted by Runner Rules !!:
GaAP iedereen weet dat Piaggio et beste blok is


rolleyes.gif
 
SR SR SR !

ik rij al iets van 16 maanden ofzo , ik heb nog nooit stilgestaan, rijdt nog altijd even soepel en lekker , na 16000 km ! start ie (zonder vanalles te vervangen z.a. startmotor) na 1 seconde.

en er zit een reserve in van iets van 50 km , die je (denk je) nooit op krijgt...
(mij een keer gelukt, na een week op reserve rijden stond ie stil)

ff mun sig d'r bij:

------------------
-------------------------
#1=Sr www 99'-paar;custom build-SETUP:Gianelli beta pijp,geen vario ring,15% drukveer, rode malossi trekveertjes, nieuwe ori cil en krukas. top 85 o/t #2=Sr stealth 99'-special painted sharklook, ori pijp uit italie zonder prop met expansiedeel, 5,5 grams rollen, 15% drukveer, groene malossi trekveertjes. top 80 o/t.
owja .. homebase = Valkenburg a/d geul - Vilt... ICQ = 66221433-xeriousnl@hotmail.com = msn
 
Originally posted by Xerious:
SR SR SR !

ik rij al iets van 16 maanden ofzo , ik heb nog nooit stilgestaan, rijdt nog altijd even soepel en lekker , na 16000 km ! start ie (zonder vanalles te vervangen z.a. startmotor) na 1 seconde.

en er zit een reserve in van iets van 50 km , die je (denk je) nooit op krijgt...
(mij een keer gelukt, na een week op reserve rijden stond ie stil)

ff mun sig d'r bij:



Vooral dat sleutelen aan een sr is ontzettend fijn
smile.gif
not

heet een sr net zoals de runner sp een 12,5 litertank ?
 
Laat ik het topic een beetje veranderen,

1) wat is de mooiste scoot. (uiterlijk)
2) wat is het best te tunen. (motorisch)
3) wat is het beste om te racen.
4) wat is de beste scoot. (alles te samen)
 
Back
Top