Welke retro scooter heeft geen moeite met hellingen e.d.

retroscooter95

Well-Known Member
Ik wil graag een retroscooter bestellen 25 km/h maar hoe rijden retroscooters op hellingen of als ik over heuvels rijd?
sommige scooters voelen dan hard aan, en dan krijg je er pijn van.
mijn vader had een vespa en die reed zo slecht, en mijn eigen sym jet rijdt perfect op heuvels*D

En nog een vraag, ik wil de retroscooter opvoeren zodat hij meer rijdt. iemand ervaring mee?

alvast bedankt

Last edited by a moderator:
Advertisement - register to remove this

Wat bedoel je met voelen hard aan?
Over het algemeen gaat elke scooter een heuvel iets langzamer op dan een rechte weg.

Snortuning is hier verboden. Tune verantwoordt, koop een brom en we helpen je verder!

Wat bedoel je met voelen hard aan?
Over het algemeen gaat elke scooter een heuvel iets langzamer op dan een rechte weg.

Snortuning is hier verboden. Tune verantwoordt, koop een brom en we helpen je verder!

Ik bedoel daarmee, dat de scooter dan niet lekker rijdt op een heuvel
je hebt scooters die fijn rijden en er goed tegenkunnen

Voor de duidelijkheid: Type aub even normaal, zonder al die uitroeptekens en vette tekst willen we je ook wel helpen hoor.(Niet met opvoeren uiteraard).

Zoals eerder gevraagd, wat bedoel je met hard aanvoelen en er pijn van krijgen?

Voor de duidelijkheid: Type aub even normaal, zonder al die uitroeptekens en vette tekst willen we je ook wel helpen hoor.(Niet met opvoeren uiteraard).

Zoals eerder gevraagd, wat bedoel je met hard aanvoelen en er pijn van krijgen?

ja sorry :p maar ik moet dit echt weten voordat ik morgen een retro koop

je hebt scooters die niet goed tegen heuvels kunnen

als je hem morgen al gaat kopen.. ben je dan niet een beetje laat om info te vergaren?

geen enkele scooter kan goed tegen heuvels als je er hard op rijd..
van 1x gaat het niet kapot en van 2x ook niet.. maar op den duur wel..
daarnaast ligt het ook aan de bestuurder hoe goed het allemaal gaat.. want als je volgas over een heuvel vliegt of met wat minder gas, dat scheelt uiteraard ook in de klap

als je hem morgen al gaat kopen.. ben je dan niet een beetje laat om info te vergaren?

geen enkele scooter kan goed tegen heuvels als je er hard op rijd..
van 1x gaat het niet kapot en van 2x ook niet.. maar op den duur wel..
daarnaast ligt het ook aan de bestuurder hoe goed het allemaal gaat.. want als je volgas over een heuvel vliegt of met wat minder gas, dat scheelt uiteraard ook in de klap

ja omdat mijn vader me niet meer op mijn sym laat rijden omdat die 70 km/h gaat, nu moet ik perse een nieuwe kopen met blauw kenteken. en ik kan niet zonder mijn scooter
Oke bedankt voor de informatie

zoon retro pang wang sjang ding zijn echt troep, ik ken er die de 1000km niet eens halen en ze worden door mensen die meestal vrij weinig van scooters kennen hier in elkaar gezet (na dat ze per 50 ofzo uit kratjes uit de container worden geplukt"

hier in BE liep trouwens zo eens een actie bij carfour, 800 euro voor een namaak daxs stond voorop de folder maar het achterrekje op die brommert stond er wel ondersteboven op gemonteerd. :P

• Vetgedrukte tekst verwijderd en titel aangepast, was "WIE KAN MIJ HELPEN? BETREFT RETROSCOOTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

Niemand is hier blind of slechtziend. Ga gewoon naar een dealer en maak wat testritten.

Back