This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

welke race uitlaat?

benelliracer

Well-Known Member
Ik vroeg me even af welke uitlaat ze in de Brigestone top klasse waarschijnlijk zouden gaan gebruiken nu malossi een 50cc speed cilinder heeft gemaakt. Deze cilinder zal volgens mij door elke top team gebruikt worden (op polini creco na). De team uitlaat leek mij te laag toerig voor deze cilinder (natuurlijk kan deze getuned worden), maar ik weet ook niet welke uitlaat er beter is voor een 50cc. Weet iemand het hier misschien.
En kan iemand me ook even vertellen wat de hoogst toerige malossi 70cc uitlaat is.
 
Blaaaaaaaaaaaaaaat....gewoon de doorontwikkelde MHR Team 50, niks te Speed 50. De naam Speed wordt sowieso niet gebruikt door Malossi Italie.

De Team50, die altijd al met een MHR krukas gebruikt moest worden, is nu voorzien van een vlinderpoort.

Maar dat die cilinder veel gebruikt gaat worden is wel zeker ja. Polini staat nu echt ver achter, er komt gewoon niks nieuws uit van hen.

Als uitlaat zou je gewoon een Team50 kunnen pakken. Echter heel hoogtoerige 70 pijpen zijn ook leuk, maar je houdt dan niet veel koppel meer over. Yasuni C20 is erg vet bijvoorbeeld.

De hoogtoerigste uitlaat van Malossi is de MHR 2000 uitlaat, met die lange tailpipe.

Maar mensen die hun geld aan Malossi uitlaten uitgeven zijn niet zo heel slim, er is wel beter spul te krijgen, voor bijna de helft van de prijs.

------------------
Piaggio Zip SP'97, Metrakit SportPro cilinder, MHR Team krukas, JollyMoto SP + Giannelli RS demper, 21mm DO, MHR Hyperreed, Malossi recht 21mm spruitstuk, zelfbouw filter in helmbak, MHR2000 Overrange, Yamashi halfpoelie, Hebo koppeling, MHR clutch bell, Malossi Overrange radiateur, Malossi remschijf, Goodridge stalen remleiding, Monoseat, RGD voorveer, RMS achterveer, Malossi EPROM device... Pfoeheej.


[This message has been edited by Arne@Piaggio (edited 14 March 2001).]
 
He, bedankt voor je antwoorden.

Ik snap niet echt dat Creco nog steeds met polini wil blijven racen, maar misschien doen ze het om op te vallen, maar dat kunnen we volgens mij beter doen door een apparte scoot te pakken en dan wel malossi gebruiken.

En dat van die malossi uitlaat is inderdaad zo, het is een erg duur merk (zeker de uitlaten in verhouding tot andere merken). En het is zeker niet de beste uitlaat die je kan nemen duzzzzz. Al hoewel je wel zeker ben van goede kwaliteit. Dit zeg ik want de hebo racing3 is dan wel een betere uitlaat, op het gebied van kwaliteit loopt Hebo nog best wel achter op Malossi en Polini. Maar van de yasuni C20 weet ik het niet of de kwaliteit erg hoog is.
 
Duhhhhhhhhhh Creco is de IMPORTEUR van Polini...logisch dat ze dan niet met Malossi rijden alhoewel ze bij sommige dingen wel moeten aangezien het spul er niet is van Poli (remschijf bijvoorbeeld)

En waarom zou Hebo achterlopen op Polini en Malossi? De kwaliteit is super! Kijk naar de koppelingen, kijk naar de alu cilinders...

In het begin waren er idd wat problemen met de uitlaten, ik had twee jaar geleden al een Gara, en die scheurde toen, maar ik kreeg gewoon meteen een nieuwe.

Maar de ophanging, de lak, de lasnaden en de dempers zijn nu ook verbeterd.
 
Ik dacht dat je zelf bij een top had gezegd dat Hebo wat achter liep op het gebied van cilinders (minder slijt vast) dus ik dacht dat dat ook zo zou zijn bij ander onderdelen.
En het is goed te horen dat ze hun min puntjes hebben verbeterd.