Blaaaaaaaaaaaaaaat....gewoon de doorontwikkelde MHR Team 50, niks te Speed 50. De naam Speed wordt sowieso niet gebruikt door Malossi Italie.
De Team50, die altijd al met een MHR krukas gebruikt moest worden, is nu voorzien van een vlinderpoort.
Maar dat die cilinder veel gebruikt gaat worden is wel zeker ja. Polini staat nu echt ver achter, er komt gewoon niks nieuws uit van hen.
Als uitlaat zou je gewoon een Team50 kunnen pakken. Echter heel hoogtoerige 70 pijpen zijn ook leuk, maar je houdt dan niet veel koppel meer over. Yasuni C20 is erg vet bijvoorbeeld.
De hoogtoerigste uitlaat van Malossi is de MHR 2000 uitlaat, met die lange tailpipe.
Maar mensen die hun geld aan Malossi uitlaten uitgeven zijn niet zo heel slim, er is wel beter spul te krijgen, voor bijna de helft van de prijs.
------------------
Piaggio Zip SP'97, Metrakit SportPro cilinder, MHR Team krukas, JollyMoto SP + Giannelli RS demper, 21mm DO, MHR Hyperreed, Malossi recht 21mm spruitstuk, zelfbouw filter in helmbak, MHR2000 Overrange, Yamashi halfpoelie, Hebo koppeling, MHR clutch bell, Malossi Overrange radiateur, Malossi remschijf, Goodridge stalen remleiding, Monoseat, RGD voorveer, RMS achterveer, Malossi EPROM device... Pfoeheej.
[This message has been edited by Arne@Piaggio (edited 14 March 2001).]