This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

welke pijp moet ik nemen?

Rutger

8P :|
he,

ik had een vraagje:

ik zat een beetje te dubben watvoor pijp ik nou moet kopen?
het gaat hierbij om deze setup:

mk pro race 70
doppler pen 12
25mm Do
25mm malossi recht spruitstuk
mhr 2000 vario
mhr delta clutch

ik zat te twijfelen tussen:
Mk pro race,yasuni c20,bidalot c20,krd f1,tjt f1(jaja ruime keuze dus)

greetz(geef jullie mening maar en graag argumenten erbij)
 
Last edited:
Ik denk dat alle pijpen die jij noemt het wel goed zullen doen, maar aangezien je een PR cilinder hebt, waarom neem je dan niet de PR pijp ?
 
weet ik nietomdat die niet echt aangeboden worden en dat er een aardig prijs kaartje aan zit en ik wil hem misschien nog laten tunen/afwerken...

greetz
 
Verander in iedergeval de topic titel ff..
En ik zou gaan voor de Pro race, of de yasuni c20
Maar waarom geen Speed/evo/c20 combo?
 
Owja Wat voor scooter heb je? Op mina zal die pro race pijp het minder doen als op piaggio..
Op mina 13 k touren ofzo
 
op pia kan je er het best gewoon een pro pijp onder gooien, hij is duur maar het is wel een hele goede pijp, powerband zat d8 ik op 15+ ipv 14,5 zo als de meeste andere pijpen
 
Chiel heeft er nog een! In perfecte staat, moet je hem maar pmen (gaat om prorace pijp). Geloof dat je dat al had gedaan?
 
Ter informatie:

c20 doet het vaak een stuk minder dan hebo r3, maar heb ik nooit vergeken op jouw cilinder. Kundo heb ik ook niet zo'n hoge pet van op.

Op chezzmo's scoot met speed kwam tijdens de eerste testavond naar voren dat op zijn setup de pro race pijp iets beter was dan de hebo en tjt f1. Toen deed de team2000 pijp 2,5 pk meer dan de tjt. Tijdens de 2e testavond ging de "is-pijp" weer een half pk beter dan de speed pijp, maar had daar wel vrij veel toeren bij nodig.

Maarja, op iedere setup weer een ander verhaal. Ik denk wel dat als je toeren wil jagen, mijn uitlaat een leuke (en orginele) optie voor je is.
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Hebo RII dus... En jah, die komt wel in aanmerking, maar is minstens zo prijzig als een PR-pijp...

jaja prijzig is ie wel maar kan er 1 goedkoop krijgen
 
Doe gewoon RII,c20, of PR en dan welke je het mooiste vind..

Ik vind persoonlijk de bidalot c20 't mooiste en die is heel betaalbaar. en de prestaties zijn ook nog een rieleks.
De PR is weer wat minder met zn rare kronkel :/
 

idd die kronkel vind ik niet mooi....en ik denk wel dat ik die hr2 neem
 
Mensen het gaat om Minarelli...
Veel antwoorden staan hier met de gedachte dat de topicstarter een Zip heeft denk...

C20 lijkt mij de goede keus.
 
Ja hij heet ziprutger, dus wat wil je

Maargoed: mina pro race en hebo r3 willen niet zo in de toeren. Kundo is wat minder kwa koppel dus dan kom je al op een c20 uit.

tjt fq1 weet ik niet wat ie doet op mina, maar gezien de maten dnek ik dat het vooral een leuke 50cc pijp is of een 70cc pijp met kleine carb en niet te absurd toerental.

Eigenlijk zijn er geen geode productiepijpen op mina, dus ik zou voor de vtm of mijn uitlaat gaan (vtm is al getest op mina, mijn pijp nog niet).
 

dan stel ik mijn scooter wel weer tot de beschikking om mee te testen