This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Welke mobiel?

Status
Not open for further replies.

CrossRally

Banned
Heb gisteren ruzie gehad met me vriendin en heb toen uit kwaadheid op haar me mobiel tegen de grond gesmeten. En nou is dus die kapjes zoiezo kapot een een beetje me scherm, het betrefd een siemens a60. Nou wilde ik weer voor een andere tel kijken, een prepay mobieltje nou zie ik hier het volgende:

*Panasonic X60


*T-Mobile PREPAID
LG C1200


*Telfort PREPAID
SAMSUNG X450


Misschien is dit een beetje persoonlijke keuze, maar welke zou jij nemen?
Me budget is rond de 180 euro. En kan ik die toestellen ook gelijk simlock vrij maken? Want ik wil me oude kaart van vodafone er weer in doen.
Het moet trouwens geen dure losse telefoon worden. Liefst een goede telefoon voor redelijk geld.
 
Samsung E100 prachtig dingtje 150 eur lijkt op x450 alleen dan nog met schermpje op de buitenkant. Ik zou cker voor die gaan heel tevreden over



deze dus

veel pixels scherm en voor de rest gewoon makkelijk dingetje
 
ik heb net de SE T610 gehaald met vodafone prepaid 150 euro


//edit// me vriendin heeft de X60 ook een goede telefoon trouwens en zeeeeeer klein!
 
Ultee said:
ik heb net de SE T610 gehaald met vodafone prepaid 150 euro


//edit// me vriendin heeft de X60 ook een goede telefoon trouwens en zeeeeeer klein!

Hoe bevalt ie? En waar heb je die gehaald? Zijn daar veel dingen voor te krijgen? Zoals carkit en dat soort dingen, heb je info van die tel?
 
link naar se t610

hij bevalt zeer goed! Hij was bij de belcompany te koop daar hadden ze er 1 met orange prepaid(129 euro) en t-mobile(149 euro) en ze hadden bij de Vodafone winkel de vodafone voor 149 euro!

Mij bevalt ie zeer goed !
 
Ik heb een E700 maar heb daar ebhoorlijk wat problemen mee gehad wit scherm zonder reden trilfuntie aan en camera defect ik zou dus niet voor samsung gaan schijnt meer problemen te hebben met wit scherm enz
 
MinaRallyLC said:
Hoe bevalt ie? En waar heb je die gehaald? Zijn daar veel dingen voor te krijgen? Zoals carkit en dat soort dingen, heb je info van die tel?


Ik heb zn grotere broer (T630) en ben super tevreden over toestel!
Menu is super fijn-beelscherm zeer scherp en helder-goede ringtones-camera is beetje klote kwaliteit maar daar koop ik ook geen GSM voor
 
tenbrey said:
Ik heb zn grotere broer (T630) en ben super tevreden over toestel!
Menu is super fijn-beelscherm zeer scherp en helder-goede ringtones-camera is beetje klote kwaliteit maar daar koop ik ook geen GSM voor

klopt camera van t610&t630 zijn het zelfde en mijne is ook niet echt super maar daar is een tel niet voor tis meer een leuk extraatje ....alleen hij zoekt een tel rond de 150 a 180 euro en de t630 is net ietsjes duurder

offtopic: zijn er frontjes voor de t610?!
 

en games en beltonen makkelijk te vinden?

denk dat ik ook voor de t610 ga kijken als die op is neem ik wel de panasonic x60
 
stormer said:
Ik heb een E700 maar heb daar ebhoorlijk wat problemen mee gehad wit scherm zonder reden trilfuntie aan en camera defect ik zou dus niet voor samsung gaan schijnt meer problemen te hebben met wit scherm enz


nooit last van gehad, al een jaar e700 in bezit.
 
Ik heb ook geen last van die problemen met mijn E700. Ik vind het persoonlijk een heerlijke tellie. Goede menu's, goede beeld kwaliteit etc.
 
zo heeft elke telefoon +en-punten. Khad vroeger nokia 3310 gekocht na 1 week wassie kapot, terug gebracht nieuwe meegenomen en die doet ut al 3 jaar 24uur 7 dagen per week aan. Nu heb ik dan paar weekies de E100
 
Ik heb net ook de sony ericsson T610 gekocht, ben er super blij mee. Misschien nog leuk om te weten dat je er een gratis cd erbij krijgt.
 
Ik heb een blue tooth stickje voor mijn t610 gekocht, je kan nu makkelijk via www.myt610.net allemaal stuff downen. Het is verder een erg lekkere tel, alleen heeft mijne het al bijna begeven. Heb m ongeveer 3 maanden en de joystick werkt nu al niet goed meer. (heeft wel wat valpartijen mee gemaakt) Het is ook erg jammer dat er geen frontjes voor zijn, aangezien je na een tijdje niet meer door je scherm kan kijken Ook kun je via Float's mobile agent erg leuke dingetjes met je tel doen/bekijken. Suc6 ermee
 


Siemens CX65

Misschien is dit wat, weet niet of hij al voor onder de €200 te krijgen is maar ben d'r zelf ook naar op zoek
 
Status
Not open for further replies.