This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

welke mhr uitlaat is dit?

Samoht

Well-Known Member
Ik heb hier een mhr uitlaat voor piaggio liggen, maar heb geen idee welke het is.
Er zijn onderhand ook zoveel types, 50cc/70cc en dan binnen bijde nog normaal en team, en dan ook nog eens elk jaar bijna een nieuw type.
Ik heb wel fotos, maar kan ze nergens uploaden, dus als iemand zich aan wil bieden erg graag
 
De MHR uitlaat heeft de demper ophanging aan de expansie zitten en heeft "for race only" op de conus staan...
 
Originally posted by Samoht
waar zie je dat precies aan?
want hij is bijvoorbeeld weer anders dan deze
http://forum.scooterforum.net/vbportals/forums/showthread.php?s=&threadid=38811


Vind ze toch goed op elkaar lijken, trouwens kan zijn dat jouwe een nieuwer model is oid.

iig het kan maar een mhr uitlaat zijn omdat malossi enkel MHR en MHR-Team uitlaten maakt, en een MHR-Team herken je makkelijk aan de tail, die is nl. veel wijder.

(Sommige mensen praten ook over mhr speed uitlaten maar dat is volgens mij gewoon een benaming die in NL soms voorkomt voor de MHR Team pijp)
 
hahaha,gaan we weer oude mhr pijp staat for race op de conus en beugel op einde van de demper nieuwe mhr pijp staat geen team op en ophanging beugel aan het einde van de demper. oude team pijp zit de beugel ophanging in het midden van de demper en nieuwe team en met grote tailpipe. ik weet dit overigens niet 100% zeker maar volgens mij zit het zo.
 

Dus volgens jou is het een oude team?