This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Welke member wil je IRL meeten?

Im moet eigenlijk iedereen nog eens meeten. Ik ken niemand van het forum irl, op een paar man na waarbij ik iets gekocht heb. Ben waarschijnlijk een van de weinigen, want veel kennen elkaar. Binnek toch nog maar eens naar een meeting

Ik vind het ook jammer dat Gijs weg is, ik kende hem niet maar kon wel lachen om zijn droge sarcastische post's. Komt er nog een echte toelichting van de mod's?

edit://
Het is ook een nadeel dat mensen hun nick wijzigen, daarna heb ik namelijk geen idee meer wie het is

ik ken ook bijna niemand vant forum....
paar mensen uitgezonderd natuurlijk....

*off* signature actie voor gijs denks?*

Niemand die mij wil meeten ?
Weet zo niet wie ik nog moet meeten ;?
veel members al gezien , niet allemaal een hand geschud .

Niet zo zeuren het forum is echt veel beter geworden sinds een jaar terug.

Toen kon je vrij weinig zeggen en merkte je ook dat er een clubje was dat alles maar kon zeggen.

Wie ik zou willen meeten?

Marcel denk ik....is alweer een tijdje geleden

En ik zou Melf nog wel een keertje tegen willen komen, die weet wel veel over brommertjes

Marcel maar is een keer meeten

oow kut die heb ik al 5 min gemeet @ smp.

heb de meeste al gemeet die ik wilde meeten, loop gewoon op iedereen af

zelfs op Lars :W

Xs-Racer omdat die ook in borne woont. en andere borne forummers. (wij zitten vaak bij de hubo ) en ja alle andere gezellige mensen van het forum.
en waarom noemt niemand Razma lijkt me wel link haar een keer te meeten.

Dat was idd een prima eigenschap ( van silvie meijs dan , membersgroep ga ik me niet over uitlaten)

Ik wil Gijs ook wel es meeten.

Gijs was misschien tof, maar had imo TOTAAL niets meer met dit forum te maken, ik wens m veel plezier in de theekrans (waar de rest zit die met scooters gestopt is)
maar laten we nou alsjeblieft ophouden met zeiken op de mods, denk je dat het makkelijk is mod te zijn... ?

ontopic, ik was er nog een paar vergeten

marcel, robinV, ronaldV, BT (again)