Welke mallosi vertanding op mijn type 3 ?

Dirkbgfbb

New Member
Ik heb een Piaggio zip type 3 en ik wil er graag mallosi vertandingen in zetten alleen weet ik niet welke er in past zou iemand misschien eentje door willen sturen ik wil trouwens secundaire
 
Advertisement - register to remove this

Vertanding pas je ook aan aan je Set Up , stel ... je heb een snel spul gebouwd , en loopt dan in overtoeren , de ene Set Up doet dat eerder als de ander .
Je mist dan een soort van versnelling , sommige Set Up`s lopen 135 , en met de juiste vertanding knal je naar de 160 /165.
 
Ja hij maakt heel veel overtoeren en weet niet hoe ik die shit moet meten zeg maar
Post automatically merged:

Met meten bedoel ik de goeie mallosi vertandingen ik weet niet hoe ik die moet meten dus weet niet welke er in past
Post automatically merged:

Ik heb gewoon laag toerige 70 cc
 
Misschien FF Joey een Mail sturen ... met je laagtoerige set Up / Merk / Type / Vario/ Rollen / Drukveer/ Rollen / Trekveren etc etc
. vergeet niet je Carb / uitlaat en en eventueel Power filter te vermelden , ook nog HPI er in ?....
 
het is zeg maar niet dat ik wil weten of het allemaal wel goed bij elkaar past wil alleen weten of de vertandingen wel in mijn scooter past als ik die dingen koop en dat ze bijvoorbeeld voor te groot zijn dat ze allemaal niet ik het blok passen
Post automatically merged:

heb nog nooit echt met vertandingen gewerkt dus weet niet of er verschillenden maten zijn enzo
 
het is zeg maar niet dat ik wil weten of het allemaal wel goed bij elkaar past wil alleen weten of de vertandingen wel in mijn scooter past als ik die dingen koop en dat ze bijvoorbeeld voor te groot zijn dat ze allemaal niet ik het blok passen
Post automatically merged:

heb nog nooit echt met vertandingen gewerkt dus weet niet of er verschillenden maten zijn enzo
Trek die vertanding dan uit elkaar dan kun je zien wat er word bedoeld....

Als ik zeg opmeten dan bedoel ik daarmee de diameter van je vertanding waar deze in je carter komt te zitten. Die asjes heb je in 2 verschillende maten, maar welke jij nodig hebt hangt dus ook af van wat voor lager er in je blok zit. Omdat dat een lastig verhaal met vervangen is zou je dus dezelfde diameter as moeten hebben als die erin zit. Vanuit daar kun je vaak ook wel in een tabel van de desbetreffende webshop zien welke vertanding bij welke tandwielverhoudingen past.

Maar wat is je setup nou dan dat je er zo geheimzinnig over doet waarschijnlijk is je vertanding aanpassen niet eens nodig aangezien je met een standaard pia vertanding al makkelijk 100+ haalt. Je moet niet denken of verwachten dat je hier nou echt een onwijs verschil gaat voelen he
 
Back
Top