welke mallosi cilinder is dit

Status
Not open for further replies.

`Jeroen`

Banned
Advertisement - register to remove this

Dennis said:
Jezus, wou je dat nog gaan verkopen:X

op de malossi site kan je opzoeken welke cilinder het is :!


haha kop kan je laten afdraaien toch zodat ie er weer netjes uitziet.:) voor de rest is ie wel netjes.maar ga wel effe op die mallosi site koekeloeren:)
 
piaggotuning said:
haha kop kan je laten afdraaien toch zodat ie er weer netjes uitziet.:) voor de rest is ie wel netjes.maar ga wel effe op die mallosi site koekeloeren:)

een kop kan je echt niet zo 1.2.3 ff 5mm af draaien hoor:!

verder is de wand ook 4x ellende als ik het zo zie, je moet het zelf weten daar niet van...

maar op de malossi site kom je veel meer te weten inderdaad
 
De cilinderkop is echt gaar... putten zitten goed diep, als je dit uit/af gaat draaien heb je veel minder compressie..

op foto 2 waar je een foto van de wand hebt, lijkt het net of de cilinder goed warmgelopen is, kan aan de foto liggen? maar erg fris oogt het niet

op foto 1 vind ik de zuiger ook niet echt netjes? misschien even wat duiderlijkere foto's maken?
 
potverdomme wie weet er een goede host weet niet meer hoe die heet iets van pics2place ofzo want deze host doet het niet goed grr

ow ze doen het alweer :P

nou wat voor type is dit en kan je er nog mee rijden of wat er mee gedaan moet worden heb deze cilinder ook maar erbij gekregen dus.
 
piaggotuning said:
serieus dus eigelijk is cilinder gewoon geneukt :P en kan je beter weg mieteren ofnie.

Ik zou niemand meer deze cilinder aansmeren iig

misschien als je een oud gaar blok hebt waar je niks mee doet waar je hem onder kunt zette:P. maar op een goed blok zou ik dit niet monteren

het kopje en de zuiger zijn zowieso afgeschreven IMO
 
hmm naja ik heb nog een oud blok staan dan gaan we maar is kijken hoelang zn cilindeer het uithoud zonder koelvloestof :P zodat ie echt zn tijd heb gehad haha.Maar igg bedankt voor de hulp
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top