welke krukas roze top 70 minarelli

juriaannn

New Member
Beste Helper, i
ik heb een nieuwe krukas nodig voor mijn Minarelli blok. Ik rij momenteel een 70 cc Roze top performance met een krukas die een Drijfstanglengte: 80 mm heeft. Nu heeft een vriend van mijn nog een Malossi krukas liggen deze heeft wel een drijfstanglengte van 85mm. Is het mogelijk om deze zonder aanpassingen te plaatsen of wat zou ik daarvoor moeten doen?

mvg,
Juriaan

Advertisement - register to remove this

Wat zijn goed krukas voor een niet te hoge prijs het is wel 70cc met 17.5mm en sitoplus. wat zou je adviseren?
Een sitoplus op roze top?
Post automatically merged:

Wat zijn goed krukas voor een niet te hoge prijs het is wel 70cc met 17.5mm en sitoplus. wat zou je adviseren?
Doppler endurance

Beste Helper, i
ik heb een nieuwe krukas nodig voor mijn Minarelli blok. Ik rij momenteel een 70 cc Roze top performance met een krukas die een Drijfstanglengte: 80 mm heeft. Nu heeft een vriend van mijn nog een Malossi krukas liggen deze heeft wel een drijfstanglengte van 85mm. Is het mogelijk om deze zonder aanpassingen te plaatsen of wat zou ik daarvoor moeten doen?

mvg,
Juriaan
Ga je de krukas trouwens zelf plaatsen, of laat je iemand dat doen?

Is niet zo 1,2,3 gedaan zegmaar.

Heb je al wel wat ervaring of iniedergeval kennis voor nodig, en aangezien je nog niet wist of een krukas met andere drijfstang lengte zou passen valt het wel aan te raden om het iemand te laten doen.

Zijn genoeg mensen (ook op het forum) die dit kunnen en willen voor een redelijke prijs.

Last edited:

Doppler endurance

Heb je al wel wat ervaring of iniedergeval kennis voor nodig, en aangezien je nog niet wist of een krukas met andere drijfstang lengte zou passen valt het wel aan te raden om het iemand te laten doen.

Zijn genoeg mensen (ook op het forum) die dit kunnen en willen voor een redelijke prijs.
Ja, er zit een sitoplus onder werkte goed hoor.

Doppler endurance

Ik heb al ervaring met motor blokken vroeg me alleen af wat er moet gebeuren als je een krukas neemt met een langere drijfstang

Welke uitlaat zou je dan aanraden voor de tpr? Zonder al te veel op te vallen
De roze top is niet echt een "niet te veel opvallen" cilinder, en dus ook (zover ik weet) niet geschikt voor iets anders dan een goede terugloop uitlaat.

Dan kan je dus beter iets van black trophy of dr70 met sito plus gaan rijden. Anders heeft die roze top niet echt zin, omdat je er dan veel minder vermogen uit kan halen. En met roze top wil je ook het liefst met 19mm gaan rijden.

Roze Top word onderschat ,,, kan echt gaan als een Kanon , zeker met een Top Performances Nardo uitlaat er onder , en 21 MM Carb .
Maar een Roze Top gaan Knijpen met een Sito uitlaat ?? denk dat de Cilinder binnen No-Time kapot gaat ( Detonatie ).

Write your reply...
Back