Welke krukas lagers zip 2016

Hallo, ik heb een vraag over de krukas lagers van mijn zip 4t 2016. Ik ga dit blok reviseren. Alleen weet ik niet of ik gelijke of ongelijke krukas lagers heb. Iemand enig idee waar aan ik dit kan herkennen? Of die dit weet?

Alvast bedankt!!
 
Advertisement - register to remove this

Het lager aan de kant van de koppeling is het grootste.
Aan de ontstekingskant het kleinst.
En dat zie je natuurlijk wanneer je het blok splitst.

Het grootste lager heeft bij NTN (Japans) het nummer: SCO4C27CS40,
van het andere lager heb ik geen gegevens.

Vervang niet meer dan nodig. De krukaslagers van de ZIP zijn naar mijn mening overbemeten, en wanneer jouw zip nooit zonder olie heeft gereden moeten ze gewoon nog goed zijn.
Mocht het toch nodig zijn om een of beiden te vervangen, laat je bijstaan door een revisie bedrijf of iemand die het vaker deed. Op YT doet iedereen alsof het easy is...maar toch.
 
Het lager aan de kant van de koppeling is het grootste.
Aan de ontstekingskant het kleinst.
En dat zie je natuurlijk wanneer je het blok splitst.

Het grootste lager heeft bij NTN (Japans) het nummer: SCO4C27CS40,
van het andere lager heb ik geen gegevens.

Vervang niet meer dan nodig. De krukaslagers van de ZIP zijn naar mijn mening overbemeten, en wanneer jouw zip nooit zonder olie heeft gereden moeten ze gewoon nog goed zijn.
Mocht het toch nodig zijn om een of beiden te vervangen, laat je bijstaan door een revisie bedrijf of iemand die het vaker deed. Op YT doet iedereen alsof het easy is...maar toch.
Ik heb ondertussen best wat verstand van scooters en het reviseren is niet echt een probleem. Alleen kom er niet zo 1 2 3 uit of ik gelijke of ongelijke lager maten nodig heb. Want zie dat je gelijke en ongelijke blokken hebt.
 
Back
Top