Aerox-08 Well-Known Member 23 July 2009 #1 ey mensen ik heb een aerox8) en ik ga nu een dr 70 eronder doen ik hrb vandaag ook al een 17.5 cabu en een malossi multivar gekocht maare nu komt de vraag welke koppeling zouw ik er bij doen ???
ey mensen ik heb een aerox8) en ik ga nu een dr 70 eronder doen ik hrb vandaag ook al een 17.5 cabu en een malossi multivar gekocht maare nu komt de vraag welke koppeling zouw ik er bij doen ???
melf #50 Well-Known Member 23 July 2009 #2 wil je perse een andere koppeling of wil het niet met de std koppeling afgesteld worden? Upvote 0 Downvote
Aerox-08 Well-Known Member 23 July 2009 #3 een ander koppeling is toch beter of ni? Upvote 0 Downvote
Ben Retired 23 July 2009 #4 Niet op een DR70je iig... Gewoon goed laten afstellen , dan ga je pas hard. Upvote 0 Downvote
Aerox-08 Well-Known Member 24 July 2009 #5 ja ma bij epc sittard zijden ze een top race koppeling ma lees op de forum`s dat die ni zo goed is? Upvote 0 Downvote
D drankrijder Area 51 Racer! 24 July 2009 #6 nou en? alles reezzzz een andere koppeling zal niks toevoegen aan jouw setup... die ben je pas nodig wanneer je standaard koppeling niet meer aan wil grijpen/ af te stellen is.... edit gewoon wat je nu hebt monteren en afstellen, ik rij met een vergelijkbare setup.. Upvote 0 Downvote
nou en? alles reezzzz een andere koppeling zal niks toevoegen aan jouw setup... die ben je pas nodig wanneer je standaard koppeling niet meer aan wil grijpen/ af te stellen is.... edit gewoon wat je nu hebt monteren en afstellen, ik rij met een vergelijkbare setup..
D drankrijder Area 51 Racer! 25 July 2009 #8 Aerox-08 said: oww okj gaat die goed dan? Click to expand... zeker maar verwacht niet al te veel van een dr70 zo rap is ie niet, maar als je std cilinders gewend bent, is het wel een grote verandering Upvote 0 Downvote
Aerox-08 said: oww okj gaat die goed dan? Click to expand... zeker maar verwacht niet al te veel van een dr70 zo rap is ie niet, maar als je std cilinders gewend bent, is het wel een grote verandering
Aerox-08 Well-Known Member 25 July 2009 #9 okj kga maby later voor een stage 6 70cc PRO kijken Upvote 0 Downvote