This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Welke IT-er strijkt over zijn hart..?

dixi4ever

Well-Known Member
Jah, ik weet dat ik nog niet zoveel kridiet op heb gebouwd, (zoals ze dat bij de zwakste schakel altijd zo mooi zeggen) maar ik wilde vragen of iemand zo goed wilt zijn mijn intervieuw-vragen in te vullen.

Het zit namelijk zo, ik moet iemand interviewen voor school, (acedemie van ICT en Managment) die in de IT branche zit..
Nu weet ik dat er hier een aantal van zitten op het forum omdat er een tijdje geleden een topic over is gweest.. en anders moet echt een heel bedrijf op gaan bellen enzo..

Wie o wie heeft er even niets te doen en helpt mij ff?

Alvast bedankt, mitchel
 
deze vraag kan door het halve forum beantwoord worden.. we zijn bijna alemaal in leer/ of in dienst in de ICT- branche zoals dat zo mooi heet. icluding moi
 
Je mag mij ook ff toevoegen in je MSN..arnegroenenberg@hotmail.com. Ben systeembeheerder
 
ik ben service center medewerker met mcse opleiding

stuur mij dus ook maar een mailtje als je nog mensen nodig heb.
 
PM me je vragenlijst maar.

Wel tof trouwens als je straks aankomt en ipv van 1 van 10 personen zoiets hebt
 
ZET JE EMAIL HIER IS NEER


dan mail ik hem

Mijn extra's: auto van de firma (budget 15k €) + tankkaart (zonder privekilometers) + jas + pc + alle pc spullen kopen zonder btw + ....
 
Originally posted by Karoshi
ZET JE EMAIL HIER IS NEER


dan mail ik hem

Mijn extra's: auto van de firma (budget 15k €) + tankkaart (zonder privekilometers) + jas + pc + alle pc spullen kopen zonder btw + ....

Mijn e-mail is dixiderukker@msn.com

En Btw bedankt iedereen!!
het forum rocks! :~